SOKKER

elispk

Elsker forumet
hva slags sokker bruker dere p¨å babyen ? mathias har så lubne legger at han får sikklige merker på beina.. føler blodsirkulasjonen ikke får strømme ordentlig..han m¨ha sokker,har så kalde bein pga puta.. eneste som virker bra er ullragger,men det blir litt varmt nå i varmen..

Bruker vanlige sokker, men bretter de ned om de skulle stramme litt. Går ikke an å se det under buksen

ORIGINAL: tipp

Bruker vanlige sokker, men bretter de ned om de skulle stramme litt. Går ikke an å se det under buksen

vi å[:D]

HAr kjøpt på HM og de er ment å brettes i 3 men jeg bretter de til bare 2 og da blir det ikke merker. Og jenta mi er skikkelig lubben...og søt[:D]

ORIGINAL: renagro

ORIGINAL: tipp

vi å[:D]

ditto! [:D]

Dette er er bare en test for å sjekke hvordan det ser ut da jeg skriver.
Bursdags stripa var bare adressen (koden) jo...

Hmmm... er slik fortsatt jo.... kan det ha noe med at jeg la til den tilhører april???

prøver igjen...
Har sikkert noe med rekkefølgen på hvor ting skal stå...+
Fersking veitu..... Huff!

KJÆRE VENE DA!!!!

Ny test...

Enda en test...

kjøp sånne frotté sokker de har på cubus, de er myke, strammer ikke også er de varme [:D]

Ett tips til dere som har barn som sparker av seg sokkene, ha sokkene på først, og så str.buksa [;)] altså, sokkene under strømpebuksa hehe [:D]

tester fortsatt for å se hvordan det ser ut...

Sokker har vi nesten ikke brukt i det heletatt... Syntes nesten alle sokker virker stramme, og lager merker. Vi har holdt oss til strømpebukse vi[:)]

Back
Topp