Sokker...

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Då har 2 coop obs poser med enslige sokker blitt til 49(!) Par sokker.. hadde eg bare funnet den siste posen hadde det blitt endå fler.. :o
Fler som har en haug av enslige sokker? :p

lar de enslige bare henge på stativet til jeg finner en som passer... pleier å funke bra, selvom det brått henger 10single der....!

-=[herq]=-

lar de enslige bare henge på stativet til jeg finner en som passer... pleier å funke bra, selvom det brått henger 10single der....!

-=[herq]=-
Eg tromler så kan ikkje gjør det på den måten ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Vi har altfor mye single sokker, noen finner vi par til mens andre forblir single... Aner ikke hvor de forsvinner... Vurderer sterkt bare like sokker... !!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Mannen har omtrent bare svarte.. men eg sorterer de og. Noe Nike, noe med tall, noe med ditt og noe med datt:p sjøl om det ikkje syns syns eg det er greit at de er like :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har en korg full,sorterer inni mellom..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åjada! Jeg har t.o.m satt i gang en skikkelig sortering....så har tre kurver til hvitt, mørkt og farget tøy. Men ENDA!! blir det noen borte. Sikker på at enten vaskemaksina spiser opp dem, el tørketrommelen :P

Åjada! Jeg har t.o.m satt i gang en skikkelig sortering....så har tre kurver til hvitt, mørkt og farget tøy. Men ENDA!! blir det noen borte. Sikker på at enten vaskemaksina spiser opp dem, el tørketrommelen :P
Ikkje kjekt når vaskemaskinen spiser de.. eg betalte 1600 for en sokk på avveie i vaskrmaskinen:p tørketrommelen har ikkje sjans å stjele noen, så den stoler eg på ;)

på talatuten!

Back
Topp