Sokker til nyfødte...

Forferdelig? Hvorfor?

Beste antrekket på en baby det! :)

ja der er vi ulike ;) jeg synes det ser så «undertøy» ut, så jeg har aldri likt det på mine barn! Hverken når de er baby eller større. Jeg ønsker at de ser påkledde ut ;) så da bruker her heller en god og myk bukse enn bare strømpebukse ;)

ja der er vi ulike ;) jeg synes det ser så «undertøy» ut, så jeg har aldri likt det på mine barn! Hverken når de er baby eller større. Jeg ønsker at de ser påkledde ut ;) så da bruker her heller en god og myk bukse enn bare strømpebukse ;)

Har aldri vært noe fan av strømpebukse på babyen jeg heller, kronglete påkledning og liker det mer luftig og ledig i livet på de. Ingen ubehagelig stramming på den lille magen.
Myke bambusbukser med bred ribb i livet, body, sokker og muslintepper gikk det i her.

Likte også mp, også liker jeg hm sine sokker med motiv på.. de satt fint.
Nå river hun av seg sokkene selv med å skrape beina mot hverandre så det er håpløst om dagene.
Brukt mye hjemstrikka ullsokker også.

Så enig med deg

Sant det,det ser litt undertøy ut....hehe...men til hjemmebruk er det gull synes jeg.Har kledd på dem når vi skulle ut av huset da :D

Min sønn får ikke sokker før han er eldre. Kjøpte endel sokker til han, å den første faller av før jeg har fått på den andre. Så her sitter jeg å nynner på strømpevisa og lurer på hvordan den skal ende, for er kun pga den at jeg ikke har prøvd å feste den med knappenål....

Back
Topp