Sokker til nyfødte...

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Dette er tydeligvis ett stort problem for mange... jeg har fortsatt ikke funnet drømmesokkene etter to barn.. men kanskje noen har noen tips til sokker som faktisk sitter på foten til nyfødte?

Dette er tydeligvis ett stort problem for mange... jeg har fortsatt ikke funnet drømmesokkene etter to barn.. men kanskje noen har noen tips til sokker som faktisk sitter på foten til nyfødte?

Jeg kjøpte bomullssokker på Lindex, og de er så smale at de faktisk holder seg på foten;) Det er sokker med brett som ligner på kattepuser.

Lindex har jeg ikke testet.. får se om de kan være noe tess.. kom på at jeg var greit fornøyd med KappAhl sine når hun ble litt større sist, så bestilte noen så får vi se ;)

Name it sine ullsokker var vi fornøyde med
synes de ble så brede på foten til mellomste...

Strømpebukse er tingen ;) så slipper man forsvunne de mikrosokker også :p

Ja genialt når det er kaldt ute, men med termin i mai så vil jeg tro strømpebukse og bukse blir i varmeste laget enkelte dager (og resten av sommeren) så må nesten ha sokker også ;)

Lindex har jeg ikke testet.. får se om de kan være noe tess.. kom på at jeg var greit fornøyd med KappAhl sine når hun ble litt større sist, så bestilte noen så får vi se ;)

Neida, man må jo ikkeha bukse utenpå. Mine brukte stort sett vare body og strømpebukse det første året :) de har ikke fått noen traumer tror jrg :p

synes de ble så brede på foten til mellomste...

Ja genialt når det er kaldt ute, men med termin i mai så vil jeg tro strømpebukse og bukse blir i varmeste laget enkelte dager (og resten av sommeren) så må nesten ha sokker også ;)

Jeg synes body og bare strømpebukse er helt forferdelig, så det er ikke aktuelt ;) tror kanskje mellomste hadde dette 1-2 ganger og storebroren hadde det aldri ;)

Vi kjøpte noen sokker i ull fra name it, de har strikk som er litt stram, men jeg bretter de ned og da klemmer de ikke for langt opp + sitter godt på!

På eldste fungerte ingenting, så på henne brukte jeg kun bukse med fot eller strømpebukse. På de to andre har jeg vært mest fornøyd med lindex sine :)

Ingenting satt på beina til mine men med en tilfeldighet kjøpte jeg ankelsokker da vi dro til syden da en av dem var 3 mnd å dem satt på beina.

Disse fra Hm har ikke falt av enda i hvertfall :)

Vedlegg

• 81C5E5A3-E3BA-458C-825C-BC28D4E76242.jpeg
    81C5E5A3-E3BA-458C-825C-BC28D4E76242.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 42
Kommer jo an på foten de skal sitte på også ;)

Førstemann var en real plugg, hvor ankelsokker var det beste alternativet til strømpebukse. Lillemor er lang og slank, så langt har vi brukt sokker fra Lindex og tynne ullsokker fra Cubus, vært fornøyd med begge deler, men går mest i strømpebukse pga årstid nå.

Kommer jo an på foten de skal sitte på også ;)

Førstemann var en real plugg, hvor ankelsokker var det beste alternativet til strømpebukse. Lillemor er lang og slank, så langt har vi brukt sokker fra Lindex og tynne ullsokker fra Cubus, vært fornøyd med begge deler, men går mest i strømpebukse pga årstid nå.

ja det er klart :) har kjøpt inn KappAhl for å prøve også kjøpte jeg et par MP sokker da jeg har hørt mye bra om de! Men hvis KappAhl sine fungerer like greit så vil jeg heller betale 25 kr stykket enn 69 for mp sine kjenner jeg ;)

ja det er klart :) har kjøpt inn KappAhl for å prøve også kjøpte jeg et par MP sokker da jeg har hørt mye bra om de! Men hvis KappAhl sine fungerer like greit så vil jeg heller betale 25 kr stykket enn 69 for mp sine kjenner jeg ;)
Øh, mulig det er litt zombietåke på gang, men hva er mp-sokker? Tenker litt kvantitet når de er så små. De vokser så fort, og det som er rett for et barn er jo ikke nødvendigvis det for et annet :)

Øh, mulig det er litt zombietåke på gang, men hva er mp-sokker? Tenker litt kvantitet når de er så små. De vokser så fort, og det som er rett for et barn er jo ikke nødvendigvis det for et annet :)

mp er et merke, de har sokker og strømpebukser blant annet :) vi har hatt mp-sokker og de varer leeeenge i størrelsen faktisk.

Back
Topp