Dette er tydeligvis ett stort problem for mange... jeg har fortsatt ikke funnet drømmesokkene etter to barn.. men kanskje noen har noen tips til sokker som faktisk sitter på foten til nyfødte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er tydeligvis ett stort problem for mange... jeg har fortsatt ikke funnet drømmesokkene etter to barn.. men kanskje noen har noen tips til sokker som faktisk sitter på foten til nyfødte?
synes de ble så brede på foten til mellomste...Name it sine ullsokker var vi fornøyde med
Strømpebukse er tingenså slipper man forsvunne de mikrosokker også
![]()
Lindex har jeg ikke testet.. får se om de kan være noe tess.. kom på at jeg var greit fornøyd med KappAhl sine når hun ble litt større sist, så bestilte noen så får vi se
Neida, man må jo ikkeha bukse utenpå. Mine brukte stort sett vare body og strømpebukse det første åretde har ikke fått noen traumer tror jrg
![]()
synes de ble så brede på foten til mellomste...
Ja genialt når det er kaldt ute, men med termin i mai så vil jeg tro strømpebukse og bukse blir i varmeste laget enkelte dager (og resten av sommeren) så må nesten ha sokker også![]()
Vi kjøpte noen sokker i ull fra name it, de har strikk som er litt stram, men jeg bretter de ned og da klemmer de ikke for langt opp + sitter godt på!Dette er tydeligvis ett stort problem for mange... jeg har fortsatt ikke funnet drømmesokkene etter to barn.. men kanskje noen har noen tips til sokker som faktisk sitter på foten til nyfødte?
Kommer jo an på foten de skal sitte på også
Førstemann var en real plugg, hvor ankelsokker var det beste alternativet til strømpebukse. Lillemor er lang og slank, så langt har vi brukt sokker fra Lindex og tynne ullsokker fra Cubus, vært fornøyd med begge deler, men går mest i strømpebukse pga årstid nå.
Øh, mulig det er litt zombietåke på gang, men hva er mp-sokker? Tenker litt kvantitet når de er så små. De vokser så fort, og det som er rett for et barn er jo ikke nødvendigvis det for et annetja det er klarthar kjøpt inn KappAhl for å prøve også kjøpte jeg et par MP sokker da jeg har hørt mye bra om de! Men hvis KappAhl sine fungerer like greit så vil jeg heller betale 25 kr stykket enn 69 for mp sine kjenner jeg
![]()
Disse fra Hm har ikke falt av enda i hvertfall![]()
Øh, mulig det er litt zombietåke på gang, men hva er mp-sokker? Tenker litt kvantitet når de er så små. De vokser så fort, og det som er rett for et barn er jo ikke nødvendigvis det for et annet![]()