Sokker/sko

gojinta_di

Flørter med forumet
Hei! Vesla har fått plass i barnehagen fra 1 februar, og i den forbindelse lurer jeg på om noen her veit hvor jeg kan få tak i sånne sokker til henne? Gjerne dunsokker, og som er vanntette? :)
 
Vi har fotposer fra polarn o pyret som vi er veldig fornøyd med :) men tror nok de er vattert med syntetfiber..
 
Reima har noen på barnashus. Mini begynner i barnehagen i januar men vi kjøper sko til han. De i barnehagen anbefalte heller slike Goretex sko i barnehagen. Koster en hel del men var fine å lære å gå i og var like vanntette som støvler. Han får disse til jul av oss :)
 
Vi har også sko. men tror de er litt store for henne så kan hende vi må kjøpe et par til. fy søren så dyrt det er med vintersko!
 
Vi har også sko. men tror de er litt store for henne så kan hende vi må kjøpe et par til. fy søren så dyrt det er med vintersko!

Ja skjønner ikke at de skal være så dyre, de er jo så små også:p hvilken størrelse har dere kjøpt? Tenker liksom når de er så dyre så er det greit å vokse litt i de, samtidig som de ikke bør være for store mtp gåtrening..
 
Vi har kjøpt str 22. litt fordi de ikke hadde 21 og 20 fikk vi ikke på i det hele tatt. 21 i en annen type slet jeg med å få på også, o. de er veldig romslige, selvom hun har litt store ben for alderen.
 
Ja skjønner ikke at de skal være så dyre, de er jo så små også:p hvilken størrelse har dere kjøpt? Tenker liksom når de er så dyre så er det greit å vokse litt i de, samtidig som de ikke bør være for store mtp gåtrening..

Vi kjøpte str 22. medt fordi de ikke hadde 21 og hadde ikke sjans til å få på 20. 21 i en annen type passet ikke så bra, og fikk lite hjelp til å vurdere :( men det funker greit, de er romslige men med en god sokk så blir det jo litt anna..
 
  • Liker
Reactions: Sib
Vi kjøpte str 22. medt fordi de ikke hadde 21 og hadde ikke sjans til å få på 20. 21 i en annen type passet ikke så bra, og fikk lite hjelp til å vurdere :( men det funker greit, de er romslige men med en god sokk så blir det jo litt anna..
Hehe, forskjell på unger. Eldste her brukte 22 da hun var 1 1/2, første skopar var vel 19,5 tror jeg. Bedre med for store enn for små sko, sokker funker jo greit som du sier[emoji4] Vi har Stonez til lillesøster, arva etter storesøster, men blir nok sko snart her også[emoji4]
 
  • Liker
Reactions: Sib
Back
Topp