Sokker i ballerinasko?

Jeg bruker sånne som ikke synes. Dekker bare solen. Synes det er ekkelt å gå med sko uten sokker :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker sjeldent ballerinasko, får vondt i både føtter og rygg og de sitter dårlig på foten, men jeg har noen sko som er litt i samme kategorien. Av og til bruker jeg sokker i dem, synes generelt sett det er ubehagelig å gå uten sokker. Men om jeg har sokker skal de enten dekkes av bukse, eller være så korte at de ikke stikker noe særlig opp av skoa.

Jeg har nettopp kjøpt meg noen nye med skikkelig såle, ser nesten ut som en joggesko under. For jeg orker IKKE å gå med høye hæler i sommer :p

På små jenter synes jeg det er supersøtt med sokker som bar feks sløyfe eller blonder nedi ballerinaskoene. På voksne er det fælt.. Men de har jo sånne "halve" sokker som bare dekker såvidt rundt foten, som man kan bruke i ballerinasko :)

Bruker sånne sokker som kun dekker der skoen dekker innimellom, men pleier som regel å gå uten sokker i :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Nei, aldri sokker:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Nei.
Det finnes sånne som skjules av skoen men bruker ikke det selv. Finnes nok bare til voksne. Synes det ikke er noe fint med barn med sokker i heller. Heller ikke i sandaler

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker selv slike sokker som passer i balerinasko (altså ikke ses), men det finnes jo ikke til barn. Og jentungen hater sko uten sokker (bortsett fra i sandaler). Og jeg finner ingen sommersko hun liker som ikke er veldig åpne.

Jeg synes selv det er stygt med sokker i, men når det kommer til barn synes jeg jo det er viktigere at det er behagelig enn pent. Alikevel, hun er jo stor, begynner på skolen til høsten, og jeg slites litt mellom behagelig og fornuftig, og hva andre gjør og mener.

Aldri sokker;)

Sent from my iPad using BV Forum

Sokker og ballerinasko er fælt :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Bruker ikke alminnelige sokker, men sånne tynne aom bare dekker sålen :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Bruker ikke sånne sko.

Men ungene får ha sokker på om de vil det, uavhengig av hva andre måtte synes om det?

Back
Topp