Sogn og fjordane

Las den artikkelen eg og, om ho med fødeangst som ikkje blei ivaretatt, heilt grusomt.. Eg tenker dei kan ha godt av det sparket i rompa, for eg er ikkje imponert av korleis dei møter folk på føda der borte. Så eg håpe virkelig dei skjerpa seg, for eg har ikkje lyst å gå rundt å grue meg til å føde der borte. Men det er klart at alle har nok forlskellige opplevelsar med føden i Førde, mén alle har rett på ein god opplevelse! :)

Eg har dårlige minner frå min første fødsel der, så eg syns det var ordentlig demotiverande å lese - at det fortsatt KAN vere sånn.
Men etter at du (trur det var du) tipsa om den avdelinga på Eid så har no eg tenkt å "flykte" dit så fort som mulig eg også. :-)

Eg har dårlige minner frå min første fødsel der, så eg syns det var ordentlig demotiverande å lese - at det fortsatt KAN vere sånn.
Men etter at du (trur det var du) tipsa om den avdelinga på Eid så har no eg tenkt å "flykte" dit så fort som mulig eg også. :-)

Jaa, det må du gjere! Har ei venninne som har vert praksis der ute og dei er visst såå utrulig koselige der ute og kjempe flinke. Også får ein jo skikkelig seng (dobbelseng) og får vere der så lenge ein vil med kjekke damer som jobba som har god tid til oss ❤️ jordmora mi er vel der ute litt og, og ho er fantastisk!

Back
Topp