Sogn og fjordane

Ja!! :) ( fra januarguppa ) :)

Ja, skal tru om vi føder rundt termin og treffast på sjukehuset, haha

Ser at Førde sjukehus får litt tyn fortida. Først var det ein artikkel i avisa fra jordmødrene sine side, om kor godt dei likte jobben sin og kva dei fokuserte på i Førde osv. Ikkje lenge etter gjekk ei som hadde fødd der ut og fortalte si side, ho hadde følt seg gløymt og var ikkje fornøyd der i det heile tatt. Og no har det vore snakk om ein aksjon mot å føde i Førde? :-O

Har dokke fått noke spesielt inntrykk av sjukehuset så langt? Blir dokke påvirka når (om) dokke lese dette i avisene?

Ser at Førde sjukehus får litt tyn fortida. Først var det ein artikkel i avisa fra jordmødrene sine side, om kor godt dei likte jobben sin og kva dei fokuserte på i Førde osv. Ikkje lenge etter gjekk ei som hadde fødd der ut og fortalte si side, ho hadde følt seg gløymt og var ikkje fornøyd der i det heile tatt. Og no har det vore snakk om ein aksjon mot å føde i Førde? :-O

Har dokke fått noke spesielt inntrykk av sjukehuset så langt? Blir dokke påvirka når (om) dokke lese dette i avisene?

Las den artikkelen eg og, om ho med fødeangst som ikkje blei ivaretatt, heilt grusomt.. Eg tenker dei kan ha godt av det sparket i rompa, for eg er ikkje imponert av korleis dei møter folk på føda der borte. Så eg håpe virkelig dei skjerpa seg, for eg har ikkje lyst å gå rundt å grue meg til å føde der borte. Men det er klart at alle har nok forlskellige opplevelsar med føden i Førde, mén alle har rett på ein god opplevelse! :)

Back
Topp