Sofus høystol Vs. Tripp trapp stol?

inghan

Betatt av forumet
Skal ønske oss stol til jul fra foreldrene mine tenkte jeg.
Men aner ikke hvilken av de jeg skal ha. Noen som har tips og råd på hvilken jeg burde ta? :)

Tripp trapp er jo bedre i ryggen, men veldig kjekt med bordet på sofus stolen. Så vet ikke jeg. Vi har begge deler.

Helt klart Tripp Trapp [:)] Vi har til våre poder, og er veldig fornøyd! Har en sånn hvit IKEA-stol med brett i tillegg.
Har du sett denne? http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article362154.ece

Oi da :s takk for tips, blir nok Tripp trapp på oss nå ja ;)

Hva med kiddo, stolen til ekornes?

Jeg elsker tripp trapp stolen over alt i verden. Har enda ikke sett en barnestol som er bedre enn den. Den er jo dyr, men kan brukes til barna er voksne om du vil. Holdbar er den også.
Lillebror sitter i en stol som er godt over 30 år og storebror sin er litt over 20 år. Litt slitt i fargen ellers kjempefin.

Og et stort pluss er jo at det ikke bare er babystol. Når de ikke trenger bøyle lengre så bruker de den fortsatt. Og barna trenger stol MYE lengre enn den tiden de sitter i babystol. Det er noe med å sitte riktig i forhold til bordkanten også. Nå er det jo mange kopier til tripp trapp, men jeg er ihvertfall overbevist om at du får kvalitet om du kjøper det. Vet de som har kiddo ikke har tålt like mye.

Sofus høystol er kanskje billigere, men kun en babystol. Hadde aldri vurdert den engang jeg da..

men det er jo min mening da...

er fornøyd med tripp trapp, men synes den er litt stor og klumpete. gleder meg til vi kan kjøpe sånn annen høystol til større barn[:)] litt ala barkrakk[:D]

ORIGINAL: Alvesol

Tripp trapp. Kan brukes lenge. [:)]

Vi har tripp trapp. Gleder meg til snuppa kan bruke den [:D]

Syns Sofus stolen er klart finest, men har desverre dårlig erfaring...den ramlet fra hverandre her, liminga holdt ikke rett og slett, og vi prøvde å lime den selv flere ganger, men da gikk limingen bare opp på nye steder...

Tripp Trapp!!!
Svigers har en Sofus-stol hos seg, og den er knapp til min sønn nå som han er litt over 2. Tripp Trapp kan man jo bruke i årevis [:)] Funka veldig fint med bøyle og sånn brett bak når guttungen var mindre!

ORIGINAL: Mikke

Jeg elsker tripp trapp stolen over alt i verden. Har enda ikke sett en barnestol som er bedre enn den. Den er jo dyr, men kan brukes til barna er voksne om du vil. Holdbar er den også.
Lillebror sitter i en stol som er godt over 30 år og storebror sin er litt over 20 år. Litt slitt i fargen ellers kjempefin.

Og et stort pluss er jo at det ikke bare er babystol. Når de ikke trenger bøyle lengre så bruker de den fortsatt. Og barna trenger stol MYE lengre enn den tiden de sitter i babystol. Det er noe med å sitte riktig i forhold til bordkanten også. Nå er det jo mange kopier til tripp trapp, men jeg er ihvertfall overbevist om at du får kvalitet om du kjøper det. Vet de som har kiddo ikke har tålt like mye.

Sofus høystol er kanskje billigere, men kun en babystol. Hadde aldri vurdert den engang jeg da..

men det er jo min mening da...

Hmm, jeg kjøpte en kiddo for 11år siden, og den er like fin enda[:)]
Og den har vi brukt alle mann.. hver dag[:)]

Vi har Sofus. Ønsker oss Tripp Trapp til jul![:)]

Akkurat Sofusstolen er ikke anbefalt, pga. klemfare. Bare søk frem tester. Firkløver har en lik, men den er litt dyrere. Shoot me if i'm wrong :)

Jeg ville valgt Tripp Trapp, den varer jo myye lengre.
 Og så ville jeg heller kanskje kjøpt den høystolen fra IKEA i tillegg. Den koster jo bare rett over 100-lappen, og da får du stol med bord på også[:)]

Jeg er nostalgisk av meg og liker tripp trapp best fordi jeg selv hadde tropp trapp... ;) Fungerer veldig bra også til de minste med de nye 'babysettene' man får til [;)]

er fornøyd med tripp trapp, men synes den er litt stor og klumpete. gleder meg til vi kan kjøpe sånn annen høystol til større barn litt ala barkrakk

Da har vi bestillt Tripp trapp ;)
(som svar på Alvesol)

Det er jo to helt forskejllige stoler.
Vi har hatt begge deler vi.
Sofus er grei for babyene.
Og så blir det mer og mer Tripp Trapp, jo eldre det blir.

Feks 4,5-åringen vår kunne jo ikke sittet i en Sofus-stol.
Men han er fortsatt litt for liten til å sitte på vanlig stol
Så da er Tripp Trapp genial

Back
Topp