Softis og grilling!

macronelle

macronelle
Novemberlykke 2015
Vi har så hærlig Vær om dagene!! Så idag har jeg og guttene vært å spist årets første softis :D med lakrisstrø. . Digg!! Senere idag skal vi grille, må virkelig nyte dagene til det fulle når både form og Vær er på topp!
Ha en fin dag alle sammen!! :):)

Åhh, softis er jo så digg:D Jeg pleier ta halvparten med sjokoladestrø og tuttifrutti:D
Jeg vet ikke om jeg hadde klart det nå med kvalmen, men noen munnfuller hadde nok smakt:D

Grilling, oohh...nam:) Hva skal grilles:D?

Her er det hjemmelaget pizza i dag:D

ÅHHHH så hærlig! Her er også været på topp, men masse snø enda. Tror ikke grillen kommer ut riktig enda.

Ååå det hørtes deilig ut! Her hagler det og regner, selv om solen skimter til innimellom. Gleder meg til varme og sommer ☺

Åhh, softis er jo så digg:D Jeg pleier ta halvparten med sjokoladestrø og tuttifrutti:D
Jeg vet ikke om jeg hadde klart det nå med kvalmen, men noen munnfuller hadde nok smakt:D

Grilling, oohh...nam:) Hva skal grilles:D?

Her er det hjemmelaget pizza i dag:D
Var usikker på om jeg orket jeg også! Men jammen gjikk den ikke ned :D
Blir veldig enkelt, pølser og marinerte kyllingskiver :p

Høres herlig ut!:) masse snø her enda, men har rukket å grille en dag været var fint. Gleder meg til sommer!!:)

Høres herlig ut!:) masse snø her enda, men har rukket å grille en dag været var fint. Gleder meg til sommer!!:)
Bor på "solsiden" så her er null snø annet enn på fjellet. Og andre siden av elva :p ble ferdig med å rake hagen forige helg så sommeren kan bare komme for min del :D

Det hørtes fantastisk ut <3 Her i vest er det bare grått og trist, men er meldt veldig fint til helgen, så da tror jeg det blir softis på meg (mannen tåler ikke laktose stakkars) og grilling på lørdag :)

Årh,d frista!!Hørtes skikkelig digg ut:D her er d grått o vått og trist,så ligger her på sofaen som et slakt og kommer ikke i gang:p Kos dere masse!!:D Ha en fin dag:D

Så hyggelig med grilling!! Deilig at formen var bra idag :D Jeg skal få en thailansk kylling/grønnsaksrett av en kollega idag - gleder meg :)

Åh så deilig! Her er det også helt nydelig i dag. Jeg og bikkjene har kost oss i hagen, som snart er helt snøfri. Juhuu :D

Back
Topp