Softbag

Snufla

Elsker forumet
Var det ikke noen her inne som hadde kjøpt eller vurderte å kjøpe en softbag til å ha oppi vogna?? Lurer litt på om jeg skal ha det for å frakte sovende baby, men har jo emmaljunga city bag så den må jo passe oppi der. Er det noen som har kjøpt??

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Mener å huske at Kariness tenkte på å kjøpe det, hvertfall. Ho har også City Cross :)

Vi har kjøpt softbag til emmaljunga (quadrolift heter den tror jeg). Men vi har ikke citybag, bare sportsdel som vi skal putte softbagen oppi. Ungen er jo ikke født ennå, så det er litt vanskelig å si om vi kan anbefale det! Men softbagen er veldig lett og virker lett å bære med seg.

Vi har kjøpt softbag til emmaljunga (quadrolift heter den tror jeg). Men vi har ikke citybag, bare sportsdel som vi skal putte softbagen oppi. Ungen er jo ikke født ennå, så det er litt vanskelig å si om vi kan anbefale det! Men softbagen er veldig lett og virker lett å bære med seg.
Har sett på den, men tror den er istede fot city bag og vet ikke om den passer oppi. Hvor mye kostet den?

Back
Topp