SOFT IS!!!!!!!!!

Frk_superglad85

Glad i forumet
tenk å få lyst på d nå og så kan æ kje engang få fatt i d i mårra heller.... [:-] litt trasig å bo på ei lita øy når man får sånne crawings da..... [8|] å beste soft isen fins i brønnøysund m ny rørte jordbær[:D][:D][:D]

Hohoho!!
Soft is er godt, og det eneste jeg har ORDENTLIG lyst på om dagen. Da er det greit å bo i byen[:)]

sender deg en gigantisk soft is med alt du måtte ønske på toppen

JEg og mannen min snakket om den softisen i går... (ikke for å ødelegge lysta di da;)
Han er kokk og mener at eneste grunnen til at den er så god der er at de har en heftig bakterieflora oppi...altså at det ikke er SÅ godt rengjort alltdi....

hehe...

Men kan være bare tull også for alt jeg vet.

mmmmm, jeg var på mcdonald og spiste det i dag, bare for å være litt ekkel måtte jeg si det, hehehe

ORIGINAL: Frk_superglad85

tenk å få lyst på d nå og så kan æ kje engang få fatt i d i mårra heller.... [:-] litt trasig å bo på ei lita øy når man får sånne crawings da..... [8|] å beste soft isen fins i brønnøysund m ny rørte jordbær[:D][:D][:D]

Dette sier ALLE, og nå fikk jeg lyst på soft is.

Skal til byen i morra, skal tro om TD er kommet igang med salg av det? Er det ikke i påska de starter med det?

ÅÅÅ, nå fikk jeg lyst på yoghurtisen de selger der!!

lov å spørre hvor du bor?

Lurte igrunn jeg på også[8D]

ORIGINAL: MiMiTa

Lurte igrunn jeg på også[8D]

begynte å lure når hun skreiv brønnøysund[8D] men tror ikke jeg kjenner henne uansett[:)]

Blir sånn når man reagerer på stedsnavn.

Bor jo ikke i selve byen jeg heller, og kjenner lite folk (ca null) på øyene rundt om[8D]

ORIGINAL: EogR

MENER DU EN SÅNN EN?? NAM NAM NAM
[:D][:D][:D][:D]

sleeeeeemt EogR [8D]

åh gud, så mye jeg fikk lyst på softis nå...  

hahahaha, du koser deg skjønner jeg

søta

Og når jeg tenker godt etter, så tenkte jeg på en sånn en også [:D]

Å herreguuuud.... [:-] fikk vann i munnen her.... [:-] d va litt slemt må æ sei... [8D]

EogR, bare veeeeent til du kommer med noe du har lyst på altså!! *he he*

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

lov å spørre hvor du bor?

Bor på Leka .. bare ett parr timer kjøring t brønnøy herfra da [:D] har jobba på hurtigruta i nesten 3 år og dn desidert beste soft isen får man på TD i brønnøy... [:D] har smakt mange langs kystn førr å sei d sånn [;)]

Og når jeg tenker godt etter, så tenkte jeg på en sånn en også [:D]

Å herreguuuud.... [:-] fikk vann i munnen her.... [:-] d va litt slemt må æ sei... [8D]

OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH [:@][:o]

[&:]uff fikk jo kje mindre lyst på soft is nu da m alle herre bildan....  [&:] å æ kjem mæ kje fra øya før kanskje t helga joooo [&:]

Back
Topp