Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ju9ta
ORIGINAL: sofiesmamma
ORIGINAL: Ju9tapasser kjempe fint her[:D]
Passer d for dere imårra ettermiddag?? Sambo skal ikke jobbe overtid læll ser d ut som..[;)][;)]
Najs,tar d hjemme t oss da eller? 5 tida?? Så kan både barn og fedre leke seg på gulvet her..[:)]
ORIGINAL: Linni puse gal
tror du me konne fått fiksa det før jul? [:D] Ellers må eg nok få fiksa det hos frisøren...
Ke me begynnelsen av neste uga? [:D]
d sga me altids få klart vett du[;)] neste uke passer fint for meg..ingen planer for meg iallefall den uka der..så er bare å nevne en dag så sga eg se åm eg får kommt da[:D]
ORIGINAL: Ju9ta
ORIGINAL: Ju9tapasser kjempe fint her[:D]
Passer d for dere imårra ettermiddag?? Sambo skal ikke jobbe overtid læll ser d ut som..[;)][;)]
Najs,tar d hjemme t oss da eller? 5 tida?? Så kan både barn og fedre leke seg på gulvet her..[:)]
d kan me vett du[;)] sambo er hjemme rundt halv 5 så da skal vi ha noe enkelt å spise..så vi er hos dg rundt 5[:D]
ORIGINAL: Linni puse gal
Supert.. Ke me tirsdag ?? du e hjertelig velkommen her men om du vil vera hjemma hos deg sjøl så e ikke det någe problem heller.. ta det som passe best for deg [:D]..
ska passe fint d[;)] ka kloka passer d best? me kan godt t d hjemme hos dg..e mangen trapper her[8D]