SofiesMamma

Ju9ta

Forumet er livet
Heja bejb..[:D]
Gidder du fremdeles å gjøre noe  med håret mitt til uka?? [8|][;)]
Farga håret nå ikveld, å vet altså ikke om jeg er heeelt fornøgd..[&:]

Men kanskje d blir bedre med en ny frisyre..[:D][:D]

Skal vi evnt ta klippen uten unger kanskje???[8|]

(skal se ferdi programmet på TVN,så kommer jeg inn igjen..[;)])

heluen du[:D]
selfølgeli gidder eg det[;)][:D] er bare å hyle ut så kommer jeg[;)]
ja tror nok det er best å ikke ha unger rundt oss under klippinga..ikke så populært md hår i munnen[8D]
Hihi har du farget det nå jah *spent å se* ka farge velgte du?
oki doki [:)]

Har jo fri hver formiddag jeg da..Unntatt onsdag denne uka, for da er Ayla hjemme fra dagmamma'n..[;)]
Skal Sofie til bhg denne uka?

Valgte lys kobber brun tror jeg d var..Syns den ble en smule for mørk t mitt hvite ansikt..[8D][8|]

aaa oki[;)] hm..i morgen så har b.hagen stengt..tirsdag så er det i den store b.hagen så da skal jeg ikke levere henne fra meg..på onsdag så er det fri..hehe så mer vet jeg ikke ennda..men vi kan jo evt ta det når våre kjære har kommet hjem slik at de kan passe på dem..kan bringe med sofie og tommy slik at dem har noe å finne på? gå en tur elle no?
aaaa..huffdå..det går nok betre etter hvert når du har fått vsket det en del og fjernet litt av den nye fargen..[;)]

Ikke lett å finne dager som passer nej..[8|]
Jeg jobber kveld mandag,tirsdag og torsdag, ayla hjemme på onsdag+ at Roy jobber overtid..
Prøve å få tatt d i helga da??
Så kan vi komme t dere,eller dere komme t oss? [:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HAHA henge meg på her [:)]

E du frisør ??
Hvis du har tid og vil så kan eg betala deg for en liten klipp[:)]..
Har jo skulderlangt men sko hatt litt volum/ struktur osv i det [:D]...
Ska te frisøren den 21... men då kan eg bare ta fargingå.. betale glatt deg isteden for en svin dyr salong [:D]...
JAJA, hvis du har lyst då... ikke vera redde for å sei nei.. vet at det fort kan bli mas

ORIGINAL: Linni puse gal

E du frisør ??
Ska te frisøren den 21... men då kan eg bare ta fargingå.. betale glatt deg isteden for en svin dyr salong [:D]...
JAJA, hvis du har lyst då... ikke vera redde for å sei nei.. vet at det fort kan bli mas

Var sånn jeg tenke jeg og..[:)]
Men hu vil jo knapt nok ha betalt,så jeg må "prakke" på henne penger..[8D][8D][;)] hehehe

ORIGINAL: Ju9ta

Jeg jobber kveld mandag,tirsdag og torsdag, ayla hjemme på onsdag+ at Roy jobber overtid..

huff nei det ble litt vanskeligt dette..hm..kossen er det på fredagen for deg? vi skal reise vekk på lørdagen ner til gokk en plass på julebord så overnatter vi der til søndag..så er det familie selskap senere på søndagen..
det er det samme for meg hvordan vi gjør d og hvem som skal til hvem..hehe[;)]

E du frisør ??

hehe er ikje frisør nå lengre..men ja har vert[;)] har drevet å klippet familie og venner for å holde klippinga ved like..
kan godt d jah.sparer veldigt md penger..huff er tragiskt kor dyrt d e å klippes.. mn er pga d er så dyrt å drive å dyrt med varer og slikt..mn d e bare å hyle ut så kan eg se om d passer[;)][:)]

ORIGINAL: sofiesmamma

huff nei det ble litt vanskeligt dette..hm..kossen er det på fredagen for deg? vi skal reise vekk på lørdagen ner til gokk en plass på julebord så overnatter vi der til søndag..så er det familie selskap senere på søndagen..
det er det samme for meg hvordan vi gjør d og hvem som skal til hvem..hehe[;)]

Fredag passer jelt greit for oss..[;)]

Kjempe då er det samme for meg hvem som kommer hvor...jeg husker ikke helt men har du teppe over alt i leiligheten?

Kjempe då er det samme for meg hvem som kommer hvor...jeg husker ikke helt men har du teppe over alt i leiligheten?

Kun på stua ja, men badet kan vi jo bruke da..[;)]

oki hehe for vist ikke så måtte vi uannsett vert hos oss..er så slit å få vekk hår på teppe[8D]
men fant ut at typen ikke komme hjem før på kvelden en gang for han skulle ver med på åpninga av tunellen på klepp.. men vist vi sette dem sammen sånn at de leker så skal nok det gå fint[;)]

Kun på stua ja, men badet kan vi jo bruke da..[;)]

OO du e snille [:D].. Eg kan når som helst.. e jo ikke på jobb [:)]...
Det einaste e at eg sikkert får tid inne på sykehuset med overlegen denne uka men vet ikke når... Men Det hadde vært utrolig om det kolliderte[:)].... Men ta når det passe deg... Du e knupp du

E du frisør ??

hehe er ikje frisør nå lengre..men ja har vert[;)] har drevet å klippet familie og venner for å holde klippinga ved like..
kan godt d jah.sparer veldigt md penger..huff er tragiskt kor dyrt d e å klippes.. mn er pga d er så dyrt å drive å dyrt med varer og slikt..mn d e bare å hyle ut så kan eg se om d passer[;)][:)]

OO du e snille [:D].. Eg kan når som helst.. e jo ikke på jobb [:)]...
Det einaste e at eg sikkert får tid inne på sykehuset med overlegen denne uka men vet ikke når... Men Det hadde vært utrolig om det kolliderte[:)].... Men ta når det passe deg... Du e knupp du

e bare å yle ut[;)] går ikke i jobb elle noe jeg heller..ikke før i uke 2..da er det tilbake til skole benken[:'(]

tror du me konne fått fiksa det før jul? [:D] Ellers må eg nok få fiksa det hos frisøren...
Ke me begynnelsen av neste uga? [:D]

tror du me konne fått fiksa det før jul? [:D] Ellers må eg nok få fiksa det hos frisøren...
Ke me begynnelsen av neste uga? [:D]

d sga me altids få klart vett du[;)] neste uke passer fint for meg..ingen planer for meg iallefall den uka der..så er bare å nevne en dag så sga eg se åm eg får kommt da[:D]

Passer d for dere imårra ettermiddag?? Sambo skal ikke jobbe overtid læll ser d ut som..[;)][;)]

Passer d for dere imårra ettermiddag?? Sambo skal ikke jobbe overtid læll ser d ut som..[;)][;)]
passer kjempe fint her[:D]

Back
Topp