Sofie i nye klær! *bilder*

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Fikk en del klær fra roselille.dk i går. De har så nydelige klær, med en skikkelig god kvalitet [:)]

Hun nekta selvfølgelig å stå, og dent pakken kunne jeg bare drite i å ta fra henne, men dere ser jo [;)] Her er hun forresten i ganske god form, for hun har fått paracett. Under er bilde av henne før hun fikk paracett [&:]

*poff* 

Skjønne Sofie! Hun er i hvertfall like nydelig om hun har feber eller ikke!! [:)] Og fine klær har hun også [:D]

De klærne var utrolig søte, Sunniva. Passet Sofie perfekt.[:D][:D][:D]
*løper inn på nettsiden og kikker*

Fortsatt god bedring til dere begge[:)]

Takker og bukker [:D]
Er litt i sjokk over at hun er så stor jeg [:-]
Nå kan jeg be henne om å hente boka si, så kommer hun med den. Hva skjedde med babyen min?

ORIGINAL: Snekka

Skjønne Sofie! Hun er i hvertfall like nydelig om hun har feber eller ikke!! [:)] Og fine klær har hun også [:D]

Signerer![:)]

Supersøt! [:)] De har så mye fint hos Roselille. Men hvordan ble det med toll, måtte du betale det?

ORIGINAL: Snekka

Signerer Snekka her[:D]

ORIGINAL: Zerlina

Supersøt! [:)] De har så mye fint hos Roselille. Men hvordan ble det med toll, måtte du betale det?

Ja, måtte betale 325 kr når jeg henta pakken. De trekker fra den danske momsen i kassa når man fyller inn at det skal til norge, så summen blir litt lavere enn den ser ut i handlekorga [;)] Det ble 880 kr + 325 kr i toll for meg. Det var da 1 bukse, 1 body, 1 strømpebukse, 2 gensere, 1 kjole og 1 lue [:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

ORIGINAL: Zerlina

Ja, måtte betale 325 kr når jeg henta pakken. De trekker fra den danske momsen i kassa når man fyller inn at det skal til norge, så summen blir litt lavere enn den ser ut i handlekorga [;)] Det ble 880 kr + 325 kr i toll for meg. Det var da 1 bukse, 1 body, 1 strømpebukse, 2 gensere, 1 kjole og 1 lue [:)]

Takk [:)] Da blir det jo ikke så verst. Helt nydelig tøy!

Back
Topp