Sofie ødela pc`n min

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Den er ikke mer enn 1,5 år gammel eller noe sånt. Hun klappa igjen lokket så hardt at skjermen sprakk. Går jo an å bruke den da, men ser for meg at den snart sprekker en god del mer. Nå er den sprukket over ca halve skjermen. Bah!

Dere som har mini-pc, er dere fornøyd? Hvilken har dere?
Bruker jo mest til surfing. Laster ned litt og, men har ekstern harddisk og ekstern cd brenner som jeg kan bruke.

ORIGINAL: *yummymummy*

å nei!!! så utrolig kjedelig da[:(]
Du kan ikke tape skjermen med noe gjennomsiktig tape, så den ikke sprekker mer da?

Joda, men det er mye som ikke virker når skjermen er knust. Alt som går på java f.eks kommer ikke opp skikkelig [&:]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

å nei!!! så utrolig kjedelig da[:(]
Du kan ikke tape skjermen med noe gjennomsiktig tape, så den ikke sprekker mer da?

Joda, men det er mye som ikke virker når skjermen er knust. Alt som går på java f.eks kommer ikke opp skikkelig [&:]

oh! har ikke peiling på sånn pc egentlig. Men off [&:] hadde blitt så lei meg hadde noe sånn skjedd her.
håper den holder til du får tak i ny.

Ja, det her var ikke spesielt moro. Jeg får jo en del igjen på skatten i år, men det skulle liksom gå til å betale ned den forbanna ekle kredittkortgjelda mi [:'(] Må nok ta noen lapper derfra, for jeg må nesten ha pc.

Den er kjip.... Og selvfølgelig må du ha ny pc! Jeg har mini-pc, en Acer One. Er kjempefornøyd med den. Er en vanesak i begynnelsen, den virker jo veeeldig liten når man er vant med en 17" f.eks [:D] Pass på at du kjøper en i såfall med større minne og harddisk, de kommer i flere utgaver (gjorde hvertfall det når jeg kjøpte den). Nå er det feil på min, og lade enheten fungerer ikke helt som den skal, så jeg har bestilt meg ny, og da ble det en 15" fra Dell. Blir å bruke minien til reise pc tenker jeg.

Har sendt mld til datafreakynerd eksen min i oslo, så han skal nok komme fram til en god og råååsa pc til meg [:D]
Vet ikke om det blir mini, eller en sånn 11,6". Har funnet en 11,6" som jeg liker veldig godt, men får se hva Vegard sier om den [:)]

ORIGINAL: Jadasåneida

Huff, har hun skikkelig biceps jenta di eller?[8D][&:]
Du kan ikke ta det på forsikring eller noe da?

Skal sjekke om jeg får det på innboforsikringa [:)]
Hun blir nok bodybuilder [8D]

Uff så kjedelig da[&:] Får håpe du får tatt det på forsikringen!

Back
Topp