Sofia 2 år idag

~Alexandra~

Gift med forumet
Så fort går tiden altså!!!
Skjønne ikkje ka som har skjedd[8D]
Lille babyen min som snart har tatt igjen søstra[8D]

 
Skjønn![:)]

Gratulerer med dagen![:D]
 
Så nydelig!

Gratulerer så masse med dagen![:)]
 
så herlig!!!!!!![:)]

GRATTIS!!!![:)]

ja det er gått fort!



har ei som tar igjen brodern her og. ikke på str, men på ting ho får til.
 
Back
Topp