Sofabord

Nemie

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg lett og lett, men finner ikke igjen. Det var en av dere som la ut bilder av sofabordet sitt som var snekret av en snekker i Lier (?). Jeg husker ikke hvem det var, men skulle så gjerne sett de bildene igjen, samt få vite hvem som snekret det. For jeg synes det var råflott og har lyst på helt likt sofabord :D

Jeg vet ikke hvem det er, men har du sjekket tråden "stua di" eller hva den nå het.. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var meg det.. Jeg fant aldri ut hva han het han som lagde det, men fant det akkurat nå.. Legger ved telefon nr og navn og sender det på melding her inne til deg:) han lager det så stort du vil ha det og hvilken farge du vil ha..

Det var meg det.. Jeg fant aldri ut hva han het han som lagde det, men fant det akkurat nå.. Legger ved telefon nr og navn og sender det på melding her inne til deg:)
Tusen takk! :) Jeg har drømt om det bordet så lenge også klarte jeg ikke å finne det igjen :) Takk :D

Tusen takk! :) Jeg har drømt om det bordet så lenge også klarte jeg ikke å finne det igjen :) Takk :D
No problem.. Da håper jeg du får tak i et bord :)

Å det var lekkert!! Mye betalte du for det?

•Autocorrect ftw•
Jeg betalte 4000kr for det.. Men mitt sto i stua til han som lagde det, så det koster egentlig 5000kr:p

Det var meg det.. Jeg fant aldri ut hva han het han som lagde det, men fant det akkurat nå.. Legger ved telefon nr og navn og sender det på melding her inne til deg:) han lager det så stort du vil ha det og hvilken farge du vil ha..
Hvilken farge er det på bordet ditt vet du det? :)

Hvilken farge er det på bordet ditt vet du det? :)
Er ikke helt sikker.. Men den er litt grå aktig! Du kan sikkert spørre han som lager de om hva fargen på det bordet han hadde bildet av på finn er? For da skjønner han hvilken farge du mener..

Ååå så fint!!!! Hvordan har du gjort det? Har du noen how to for en som aldri har snekret noe selv før??
Det er egentlig kjempe enkelt.
Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Men er egentlig bare til å prøve så skal du nok se at det går kjempe lett.
Også pussa jeg kantene etterpå slik at en ikke får flis(og avrundet hjørnene litt). Finnishen ble gjort med bris fra tyrilin og heter varde. Setter seg ikke glassmerker på bordet heller:) så den beisen er super.ImageUploadedByBV Forum1375776023.460033.jpg

Mina Alis 15.04.13 ❤Felix 28.08.08

Back
Topp