sofa ifra bohus

turboquattro

Gift med forumet
noen som har denne sofaen ifra bohus og er fornøyd? eller som vil anbefale en annen skinnsofa?

http://www.bohus.no/Stue/Sofaer/Sofa/pireus-3-2-seter1/

kjøpte ny sofa i januar men da min kjære pusekatt har brukt den som klorestativ og hundene har brukt klørne i sofaen så vurderer jeg å bytte den ut.

Du burde vel kanskje styre unna sofa i hud/pvc hvir du har dyr som klorer.. Vi hadde en hjørnesofavariant fra bohus i samme materiale, og den ble kjempe stygg.. :(

er min avdøde hund som brukte klørne i sofaen. han var veldig syk så jeg lot han få ligge i sofaen på slutten. katten har jeg klipt klørne på og han har som "hevn" begynt og klore på spisestue stolene istede (han har andre ting å klore på).

har hatt stoff 1 gang og tror jeg står over det flere ganger.

turboquattro skrev:
er min avdøde hund som brukte klørne i sofaen. han var veldig syk så jeg lot han få ligge i sofaen på slutten. katten har jeg klipt klørne på og han har som "hevn" begynt og klore på spisestue stolene istede (han har andre ting å klore på).

Ja, ok! Anbefaler iallefall å kjøpe sofa gjennom bohus.. Knall god service iallefall.. Vår ble etterhvert så utrolig slitt på sitteflatene, vi ringte og klagde og fikk pengene tilbake!

M3rl0t skrev:

turboquattro skrev:

Ja, ok! Anbefaler iallefall å kjøpe sofa gjennom bohus.. Knall god service iallefall.. Vår ble etterhvert så utrolig slitt på sitteflatene, vi ringte og klagde og fikk pengene tilbake!

den jeg har nå å er kjøpt på bohus. har kreta. vi har bare bohus og jysk i nærheten så tror jeg vil ha ifra bohus igjen.

Foreldrene mine har den, og jeg har akkurat vært og betalt en likedan som leveres litt senere idag :) Den er kjempegod og myk og sitte i, og ikke minst hvile i :D

Snekka skrev:
Foreldrene mine har den, og jeg har akkurat vært og betalt en likedan som leveres litt senere idag :) Den er kjempegod og myk og sitte i, og ikke minst hvile i :D

å det høres helt supert ut.

stod enda å så på den da jeg kjøpte den jeg har nå. men dem hadde ikke den der på lager å det var 8 ukers ventetid så da tok jeg den jeg har nå istede. men blir nok den der jeg kjøper.

Back
Topp