so you think you can dance

x1x*isa*

Forelsket i forumet
digger det programmet, eg elsker å danse!
andre dansegale menesker her ? noken som skal melde seg på det norske kanskje?

eg hadde ikkje tørt det, men har danset sida eg var lita, og har venner som seier dei skal melde meg på, men nei[>:]
det tør eg aldri! [:D]

Skikkelig spennende å se om de klarer de ulike danseoppdragene hver gang! Synes de er kjempeflinke jeg. Kan ikke akkurat kalle meg en habil danser, men synes det er moro da!

Du skulle ha meldt deg på da Isa. Har hørt at det skal komme en norsk versjon også. Du kunne jo tatt sjansen??!!

M

hehe, nei eg har nok ikkje nok erfaring teknisk uansett.
eg danser hip hop, freestyle, og swing[:D]

Det hadde jo ikke skadet å prøve da!! Høres spennende ut!
Du hadde sikkert opplevd mye moro bare ved å melde deg på. men skjønner at det er skummelt. jeg hadde aldri turt det selv altså:

Høres moro ut det du danser da. jeg har gått på noen kurs, blant annet for å lære salsa. Skikkelig moro. Elsker å danse, men er ikke særlig grasiøs kan man si. Bruker masse dans når jeg underviser i musikk da. Det er moro!!

dans er ein stor lidenskap.

desverre så er eg nok for gammel no, eg har trent turn i mangen år, men for 3 år sida fekk eg ein betennelse på sentral nervesystemet, som gjorde at eg mistet følelsen i høgre sida,og var på sykehus i 5 uker.
Eg måtte trene opp foten igjen, og eg vart i dårligere fysisk form, så la eg på meg ein del kg..så formen er ikkje der den ein gang var desverre, for dansing har alltid vert min store drøm.

då eg var mindre så brukte eg mangen mangen timer kvar dag på å lage danseprogrammer som eg framførte for familien.
og eg trente styrke, turn, og sykklet 7 dager i veka..så er litt sint på meg sjølv for at eg ikkje tok vare på den formen eg var i..men sånn er livet.

så får nøye meg med å danse på byn eg no[:D]

Så lenge man kose seg med dansen så er det jo herlig! Vi var vel alle i bedre form før...det var i allefall jeg også. Men dans er jo så utrolig moro. En veldig fin treningsform fordi det er så gøy. man glemmer jo at man danser!

Kos deg med dansinga framover da!

Elske d programme, og ser d glatt på søndagen og hvis æ e innom tvnorge[:D]

Programmet e kjempeartig! Syns de e så flinke [:)] Elsker å danse selv, men har aldri gått noe kurs eller noe. Kunne ikkje tenkt meg å vært med i den norske versjonen, litt for mye sceneskrekk...Men elsker å være dronning på dansegulvet på byn [:D]

Jeg har danset latin og standar i mange år på konkuranse nivå....men melder meg ikke på i en alder av 28....men jeg meldte på søstra mi for ho tørte ikke selv.hihi

digger det programmet selv [:D] Skulle gjerne klart å hoppe ut i spagatten når som helst og hvor som helst.. Tror ikke typen hadde hatt noe imot det heller.

Tror nok overhodet ikke at Norges danseskole kan måle seg opp mot dette og det er irriterende at Norge skal starte alt mulig rart og det lir jo faktisk ikke bra.
De kunne f.eks holdt seg til Idol en gang, den gangen det var bra.. men neida.. de skal vel ha det fram til 2010. Og jeg tror ikke at dette her blir noe bra heller, har litt med standarden. Hvis dere har fått med dere Idolkonkurransene i USA så vet dere at de som har vært med de siste åra her i Norge og vunnet aldri hadde fått kommet med en gang i USA. Unntatt Maria og Kurt og slikt selvfølgelig. Synes Norge skal begynne å sette opp standarden sin litt også...
Så fikk jeg sagt det!

Back
Topp