H Hanne79 Elsker forumet 27 Aug 2006 #1 Da reiser vi til det varmere strøk, og jeg tar en aldri så liten ferie fra BV med det samme. Snakkes om et par uker folkens. Kypros, here I come[:D]
Da reiser vi til det varmere strøk, og jeg tar en aldri så liten ferie fra BV med det samme. Snakkes om et par uker folkens. Kypros, here I come[:D]
Fherena Betatt av forumet 27 Aug 2006 #2 [:)]åååå så dæilig...vi skal til Tyrkia om to uker..gleder meg...god tur da!!!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 27 Aug 2006 #7 ÅÅÅ Du må nyte det så masse, Hanne!!! Kommer til å savne deg veldig, vet du[8|][8|] Goklemmer fra Fiorelina og John Ruben[:)]
ÅÅÅ Du må nyte det så masse, Hanne!!! Kommer til å savne deg veldig, vet du[8|][8|] Goklemmer fra Fiorelina og John Ruben[:)]
snusken Forumet er livet 27 Aug 2006 #8 Da må dere kose dere VELDIG!!! Og nyt dagene alene og bruk dem godt [:D] GOD TUR!!
Trulte74 Forumet er livet 27 Aug 2006 #9 God tur! Tenker meg det blir herlig å komme seg på ferie[;)]
L Linni Forumet er livet VIP 27 Aug 2006 #10 God tur kosa dere masse masse. Får ikke syden tur i år jeg [:(][:(][:(] Men men jeg får da hus [;)]