snytt!!

millemax

Glad i forumet
er det flere som føler seg snytt??
syns alle andre februar mammaer føder eller blir sendt på føden nå om dagen...syns det er skikkelig dårlig gjort (sikkert kjempe deilig og bli ferdig for de det gjelder) men nå misunner jeg de grønt, og sitter igjen her og venter på det minste tegn på at ting skal skje...men nei da!
så nå føler jeg meg etterlatt her, når skal de skje oss andre her noe da???? snufs...[:(]

ååå jeg er så enig med deg millemax! Synes ALLE (spesielt de som har termin etter meg) føder.....Blir grønn av misunnelse her jeg sitter.... Møkk lei av å vente..

Jordmora mi sa på siste kontroll at hun ikke regna med å se meg på neste kontroll.. og jeg kunne så utrolig ønske hun hadde rett... men jeg ser ikke så lyst på det for tiden nei... selv om det er noen dager igjen til mandag, så føler jeg ikke at noe kommer til å skje før mandag nei...

det samme sa jordmora mi forige uke og, og at hun trodde det kunne skje noe i løpet av helgen eller iløpet av neste uke, så hun belagret seg på og ikke se meg på neste kontroll...men hvor skal jeg imorgen..jooo på kontroll!!
jeg har blitt lurt...hehe[;)] har jo ikke skjedd noe...
nei vi får gå her og se at alle får før oss, karnskje vi er heldig slik at det skjer oss en dag og...

men hvist ikke det skjer noe på deg i løpet av helgen så får du vel høre mer om igangsetting karnskje??

jaja, uansett skal krysse og trykke alt jeg kan for oss alle fram til noe skjer[:)]

Ja, vi er blitt lurt.... her gnikkes bastpute og drikkes bringebærblad-te... Jeg også vil sladre og bli sladra på... så jeg synes nå du får pelle deg på føden nå, så jeg får sladra litt!!

Regner med det blir noe prating om overtidskontroll på Ullevål og igangsetting ja...

Kanskje vi har flaks iforhold til fullmånen som er på mandag!!! eller morsdagen på søndag!

Masse lykke til til deg om det skulle skje noe ihvertfall!!

Huff asså....føler med dere[:(]
er så himla lei nå,å vil virkelig at det skal skje noe strax!! urettferdig at de som har termin etter meg føder før meg!!! hehe[;)]

Er så klar for å føde nå![:D]......bagen står klar og vi er klare til å dra så.....nå må småen begynne å melde sin ankomst snart![8D]

hehe, ja skulle gjerne ha dratt på føden med en gang, gjør ikke meg noe[:D]

men vi kan jo ikke vente helt til det er fullmåne el morsdag....de dagene kommer jo til og føles som flere måneder, og ikke f... jeg går noen mnd til nå altsa[;)]

nei skal krysse alt jeg har for oss nå (bortsett fra beina[:)]) ihåp om at det er vår tur neste..

masse masse lykke til til deg og[:)] (og alle dere andre utålmodige selvfølgelig.)

Jeg er så enig, så enig. Det eneste jeg vil er å føde! Men det ser ikke ut til at denne ungen vil ut...
Her har ikke slimproppen gått engang. Har nesten lyst å hente den... (Æsj!) Men jeg mener det...[8|]

Alle murringer i mage/korsrygg og kynnere blir nøye registrert, men det gir seg jo med en gang!!!![:@]
Kjenner etter alle tegn...

Nei, jeg blir nok gående gravid ser det ut til.... Synd, da at jeg ikke får møte babyen jeg lengter så etter.

Lurer på når det blir snakk om igangsetting? Må man være to uker over? Altså termindato + 14 dager??!
Det KLARER JEG IKKE VENTE PÅ!!!!

er det ikke maks ti dager etter de 40ukene de setter igang? skal til jordmor imorgen, så da skal jeg jaggu spørre[:)]

Jordmora sa det samme til meg i dag: at nå var egentlig alt klart. Hodet var så langt nede at hun ikke kunne kjenne det lenger.
Kanskje det er et triks de lærer på "jordmorskolen"?[;)] Å proppe oss fulle av falske forhåpninger[:D] Hehe
Min jordmor jobber også på barsel på sykehuset jeg skal føde og hun sa at hun var på jobb til helgen, kanskje vi kom til å snakkes da....
Men jeg fikk jo likevel ny time til neste uke, da. Får håper jeg ikke rekker den!

Overtidskontroll på det sykehuset du skal føde på blir 2 uker etter termin dato.... så for meg er det 25.februar!.... alt for lenge til.. men da blir det bestemt hva som skal bli gjort, om man skal settes igang eller hva...

Et tips jeg fikk av venninne (takk Tuja77) er å spørre jordmor om hun kan sjekke hvor moden livmora er.. så det er et tips til deg, Millemax som skal til jordmor imorgen; be henne sjekke modenheten der nede... så kanskje det terger til litt start på fødselen! det var visst ikke noe godt når de sjekker etter det... men det kan være veldig effektivt!!! Jeg tenkte å høre med min jordmor om det på mandag....

ORIGINAL: Lisee

Jordmora sa det samme til meg i dag: at nå var egentlig alt klart. Hodet var så langt nede at hun ikke kunne kjenne det lenger.
Kanskje det er et triks de lærer på "jordmorskolen"?[;)] Å proppe oss fulle av falske forhåpninger[:D] Hehe
Min jordmor jobber også på barsel på sykehuset jeg skal føde og hun sa at hun var på jobb til helgen, kanskje vi kom til å snakkes da....
Men jeg fikk jo likevel ny time til neste uke, da. Får håper jeg ikke rekker den!

hmm.. kan hodet være så langt nede at man ikke kjenner det?! oi... da må det jo være på vei ut snart Lisee! Jeg krysser fingrene for at du får møte jordmora de i løpet av helgen!!

Det med falske forhåpninger tror jeg er et av eksamens-spørsmåla! De må overbevise en gravid at det ikke er lenge igjen med en håndfull falske forhåpninger...!! men de gjør en god jobb da synes jeg!! Jeg tror fult og helt på henne! (dumme meg...)

Er så enig med dere alle sammen!! Er så utrolig lei og skulle ønske at det for en gangs skyld kunne hende noe her også nå. Er i dag 4 dager over termin, og tro meg, disse dagene føles som måneder. For hver kontroll har jeg vært overbevist om at "dette er siste gangen", men nei. Var der igjen i dag og håper nå like sterkt at neste gang jeg kommer er det for å føde.

Vi får bare vente, noe som vi er utrolig dyktige til, spise sjokolade og super gnikke på puta.

Stå på jenter!! [:D]

ORIGINAL: Jordbæret

Det med falske forhåpninger tror jeg er et av eksamens-spørsmåla! De må overbevise en gravid at det ikke er lenge igjen med en håndfull falske forhåpninger...!! men de gjør en god jobb da synes jeg!! Jeg tror fult og helt på henne! (dumme meg...)

Hehe, samme her![:D] Nå er jo jeg så dum at jeg har fortalt mange dette allerede. Så da får jeg jo den tilbake i fleisen hvis det ikke skjer noe snart.
Jeg vil jo tro at det stemmer også da[:D]

Snytt ja!! Jeg føler meg snutt, men har da også 13 dager igjen til termin da... Dere har jo sånn 1 dag 2 dager.. Blir sprø av å vente... Er sååå spent!!! Vil bare holde babyen min !! Snufssnufs er det så mye forlangt....

Her er nok en februar-mamma som venter.  Termin i dag, og håper gutten ikke venter alt for lenge.  Formen er kjempebra, og jeg har ikke vært klar for å føde før nå pga. et genialt oppussings-prosjekt av badet:-)  Men nå er det mer eller mindre klart og huset begynner å bli et hjem i stedet for en arbeidsplass.  Så nå kan han komme.

Back
Topp