Glassenglene
Blir kjent med forumet
No synes eg du er slem mot nokon som du ikkje kjenner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Glassenglene
No synes eg du er slem mot nokon som du ikkje kjenner. Du trur eg er sny men du veit det ikkje, desverre kan eg ikkje bevisa det.
ORIGINAL: Glassenglene
Eg liker ein god diskusjon berre, samme om kva egentleg, har du noko ved har eg fyrstikker.
ORIGINAL: *Minibønna*
Kan ha to vindu åpen.
Og hvordan i alle dager skal vi vite at du bare har en pv i huset????
Sny og glassengelen, jeg syns du/dere kan lage dere/deg ett eget forum
For oss med mange personligheter
Shizofreni heter det vel, dere kan sikkert ha det super gøy der inne med MANGE innbilte svamgerskap
Unnskyld at jeg er slem, men det ble laget nok krøll i oktober for noen uker siden, og SYND at det må gjenta seg her inne[:(]
ORIGINAL: Piffi Allkrydda
Glad i dyreliv og natur du, eller?
Glassenglene
Sny
Elementene
Hauk
Vann.vind
Hestehviskeren
Noen jeg har glemt?
ORIGINAL: *Minibønna*
Kan ha to vindu åpen.
Og hvordan i alle dager skal vi vite at du bare har en pv i huset????
Sny og glassengelen, jeg syns du/dere kan lage dere/deg ett eget forum
For oss med mange personligheter
Shizofreni heter det vel, dere kan sikkert ha det super gøy der inne med MANGE innbilte svamgerskap
Unnskyld at jeg er slem, men det ble laget nok krøll i oktober for noen uker siden, og SYND at det må gjenta seg her inne[:(]
ORIGINAL: LilleKnott
Dere er jo helt paranoide!
Kan det ikke faktisk være ærlige folk disse??
Og behøver det være samme person som har alle aliasene?!?!?
Dere oppsøker jo og terroriserer personen/e!!
Fins det ikke moderatorer her inne som faktisk kan sjekke IP, og kaste ut folk som enten er "troll" som dere sier, eller hive ut dere som faktisk går rundt her og TERRORISERER folk!!
Hvor gamle er dere egentlig?!?!?!?
ORIGINAL: Kattekvinnen
Fins det ikke moderatorer her inne som faktisk kan sjekke IP, og kaste ut folk som enten er "troll" som dere sier, eller hive ut dere som faktisk går rundt her og TERRORISERER folk!!
Hadde du visst hvilket leven denne personen har stilt i stand, så hadde du skjønt hysteriet.
Når den "nye" brukeren med nytt nick, kommer med just samme historie som det forrige trollet, ingenting i historiene henger på greip, glemmer hva h*n har sagt og ikke sagt tidligere, ja, da sier det seg selv hva som pågår.
ORIGINAL: solstråla84
Himmel og hav.. Begynner å bli temmelig lei hele greia.
Kommer tilbake når dere er ferdig å prate om disse trolla. Trodde man kunne heve seg over disse.[:@]
Er ikke derfor jeg er medlem på bv for å lese om troll, men om svangerskapene våre![;)]
ORIGINAL: Kattekvinnen
Hadde du visst hvilket leven denne personen har stilt i stand, så hadde du skjønt hysteriet.
Når den "nye" brukeren med nytt nick, kommer med just samme historie som det forrige trollet, ingenting i historiene henger på greip, glemmer hva h*n har sagt og ikke sagt tidligere, ja, da sier det seg selv hva som pågår.
Jeg har lest gjennom veldig MANGE av trådene både AV og om disse to! Når man akkurat har funnet ut at man er gravid, og med så ustabile sykluser o.l. så ville jeg også vært usikker!
Hadde DU orket å se litt igjennom hva de forskjellige skriver og tenke at dette faktisk kan være ekte mennesker, så ville du sikkert sett det. Men her inne er jo gjengmentaliteten på topp! Sier én det så henger alle seg på..
Her er flere som bommer på datoer o.l. men de henger dere ikke ut og slikt!
Kom inn hit da jeg ble gravid, i håp om gode råd. Men ble bare rystet over hvor mye rart man kan spørre om, og hvor mye rart man skal legge ut...
Har vært inne på KG i tillegg, og der liker jeg meg GODT, ingen skitkasting, iallefall ikke på slike forumer som gravid og prøver. Der KOSER folk seg og er glade på hverandres vegne!