sny og glassenglene

No synes eg du er slem mot nokon som du ikkje kjenner.

ORIGINAL: Glassenglene

No synes eg du er slem mot nokon som du ikkje kjenner. Du trur eg er sny men du veit det ikkje, desverre kan eg ikkje bevisa det.

Nei, jeg siktet til dere begge(og da mener jeg begeg brukerene som er samme person)

Bare en person vil finne på å forsvare seg selv så mye, ander hadde gått for lenge siden om det ikke var sant

HAUK

Eg liker ein god diskusjon berre, samme om kva egentleg, har du noko ved har eg fyrstikker.

ORIGINAL: Glassenglene

Eg liker ein god diskusjon berre, samme om kva egentleg, har du noko ved har eg fyrstikker.

men kan du ikke lage bål ett annet sted da?? vi andre vil gjerne diskutere ting rundt svangerskap og div. Orker ikke bry hormonene våre med troll og fugler mer. Nettet er fullt i andre forum for deg

ORIGINAL: *Minibønna*

Kan ha to vindu åpen.

Og hvordan i alle dager skal vi vite at du bare har en pv i huset????

Sny og glassengelen, jeg syns du/dere kan lage dere/deg ett eget forum

For oss med mange personligheter

Shizofreni heter det vel, dere kan sikkert ha det super gøy der inne med MANGE innbilte svamgerskap

Unnskyld at jeg er slem, men det ble laget nok krøll i oktober for noen uker siden, og SYND at det må gjenta seg her inne[:(]

og det forflytter seg sikkert til desember 10, januar 11, februar 11++++ etter hvert[&:]

Eg er glad i naturen ja.

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Glad i dyreliv og natur du, eller?
Glassenglene
Sny
Elementene
Hauk
Vann.vind
Hestehviskeren

Noen jeg har glemt?

Hvite fugl

Glassenglene
Sny
Elementene
Hauk
Vann.vind
Hestehviskeren

Noen jeg har glemt?

Du har glemt Hvite fugler [;)]

ler meg skakk, kvakk kvakk..[8D]

Dere er jo helt paranoide!

Kan det ikke faktisk være ærlige folk disse??

Og behøver det være samme person som har alle aliasene?!?!?

Dere oppsøker jo og terroriserer personen/e!!

Fins det ikke moderatorer her inne som faktisk kan sjekke IP, og kaste ut folk som enten er "troll" som dere sier, eller hive ut dere som faktisk går rundt her og TERRORISERER folk!!

Hvor gamle er dere egentlig?!?!?!?

ORIGINAL: *Minibønna*

Kan ha to vindu åpen.

Og hvordan i alle dager skal vi vite at du bare har en pv i huset????

Sny og glassengelen, jeg syns du/dere kan lage dere/deg ett eget forum

For oss med mange personligheter

Shizofreni heter det vel, dere kan sikkert ha det super gøy der inne med MANGE innbilte svamgerskap

Unnskyld at jeg er slem, men det ble laget nok krøll i oktober for noen uker siden, og SYND at det må gjenta seg her inne[:(]

hehe, godt sagt[:D]

ORIGINAL: carpus

Glassenglene
Sny
Elementene
Hauk
Vann.vind
Hestehviskeren

Noen jeg har glemt?

Du har glemt Hvite fugler [;)]

Sokkalæssten

ORIGINAL: LilleKnott

Fins det ikke moderatorer her inne som faktisk kan sjekke IP, og kaste ut folk som enten er "troll" som dere sier, eller hive ut dere som faktisk går rundt her og TERRORISERER folk!!

Hadde du visst hvilket leven denne personen har stilt i stand, så hadde du skjønt hysteriet.
Når den "nye" brukeren med nytt nick, kommer med just samme historie som det forrige trollet, ingenting i historiene henger på greip, glemmer hva h*n har sagt og ikke sagt tidligere, ja, da sier det seg selv hva som pågår.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Hvordan fungerer det med den hesteviskingen?

går det ann å viske til sny også kanskje?

Hva med Cesar Milan, hundeviskeren? www.cesarsway.com/ Kanskje han kan komme å hjelpe oss hahahah

Himmel og hav.. Begynner å bli temmelig lei hele greia.
Kommer tilbake når dere er ferdig å prate om disse trolla. Trodde man kunne heve seg over disse.[:@]
Er ikke derfor jeg er medlem på bv for å lese om troll, men om svangerskapene våre![;)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Hadde du visst hvilket leven denne personen har stilt i stand, så hadde du skjønt hysteriet.
Når den "nye" brukeren med nytt nick, kommer med just samme historie som det forrige trollet, ingenting i historiene henger på greip, glemmer hva h*n har sagt og ikke sagt tidligere, ja, da sier det seg selv hva som pågår.

Jeg har lest gjennom veldig MANGE av trådene både AV og om disse to! Når man akkurat har funnet ut at man er gravid, og med så ustabile sykluser o.l. så ville jeg også vært usikker!

Hadde DU orket å se litt igjennom hva de forskjellige skriver og tenke at dette faktisk kan være ekte mennesker, så ville du sikkert sett det. Men her inne er jo gjengmentaliteten på topp! Sier én det så henger alle seg på..

Her er flere som bommer på datoer o.l. men de henger dere ikke ut og slikt!

Kom inn hit da jeg ble gravid, i håp om gode råd. Men ble bare rystet over hvor mye rart man kan spørre om, og hvor mye rart man skal legge ut...

Har vært inne på KG i tillegg, og der liker jeg meg GODT, ingen skitkasting, iallefall ikke på slike forumer som gravid og prøver. Der KOSER folk seg og er glade på hverandres vegne!

ORIGINAL: solstråla84

Himmel og hav.. Begynner å bli temmelig lei hele greia.
Kommer tilbake når dere er ferdig å prate om disse trolla. Trodde man kunne heve seg over disse.[:@]
Er ikke derfor jeg er medlem på bv for å lese om troll, men om svangerskapene våre![;)]

Sign!

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg har lest gjennom veldig MANGE av trådene både AV og om disse to! Når man akkurat har funnet ut at man er gravid, og med så ustabile sykluser o.l. så ville jeg også vært usikker!

Hadde DU orket å se litt igjennom hva de forskjellige skriver og tenke at dette faktisk kan være ekte mennesker, så ville du sikkert sett det. Men her inne er jo gjengmentaliteten på topp! Sier én det så henger alle seg på..

Her er flere som bommer på datoer o.l. men de henger dere ikke ut og slikt!

Kom inn hit da jeg ble gravid, i håp om gode råd. Men ble bare rystet over hvor mye rart man kan spørre om, og hvor mye rart man skal legge ut...

Har vært inne på KG i tillegg, og der liker jeg meg GODT, ingen skitkasting, iallefall ikke på slike forumer som gravid og prøver. Der KOSER folk seg og er glade på hverandres vegne!

Er her inne ganske mye, så jeg har fått med meg litt av hvert. Når historiene går igjen, uke etter uke, så klarer du å avsløre denne personen relativt kjapt. Og som sagt, det at historiene ikke henger på greip, har ingenting med å bomme på datoer og slikt å gjøre.
Men npr man sitter å finner på ting som faktisk ikke går an, hverken på den ene eller andre måten, så skjønner man at dette er en og samme person.
En av grunnene til at denne personen avslører seg, er fordi det er et hav av innlegg første døgnet, og vet liksom ingenting om forumet. Merkelig at personen da klarer å lage signatur og sånt, når de liksom ikke "vet" hvordan en legger et bilde i innleggene.
Kunne ha ramsa opp grunner i det uendelige til at disse avslører seg...
DU får tro hva du vil, men hadde du hatt litt mer erfaring her inne, så hadde du skjønt hva jeg prata om.

Har dere ikke moderatorer her inne da??

Da ville jo de kunne se om personene bruker samme IP, og kaste dem ut.
Så SLIPPER dere å diskutere og terrorisere mennesker på denne måten.

Selv om det er slik dere sier, så syns jeg dere er ille slemme når dere oppsøker personen bare for å slenge dritt.
IGNORER istede, så slipper dere alt dette!

Og for et forum, er jo bare feil på alt her inne..

Er helt enig her! Er jo heksejakt dette! Skal det ikke bli fred om dette snart?? Er voksne her som ønsker å få brukt forumet til det det skal brukes til! Nemlig og dele opplevelser og graviditeten... Kjenner jeg blir lei av alle disse leie trådene![&:]

Back
Topp