Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som er ekstra irritabel pga snuslutt? Er ikke noe alternativ og ikke slutte altså, men herregud så vanskelig...
Jeg kjemper hardt akkurat nå, har 24timers vakt og den snusen er ekstra savnet akkurat nå. Jobber som bpa og det kan være ganske utfordrende til tider så et ryker ut av øra på meg dro med meg frøkna for og kjøpe snus istad, men ombestemte meg og kjøpte is istedenjo det er grusomt! jeg trapper ned da, så skal ikke påta meg at jeg har vært flink å slutte helt, men har gått fra en halv boks daglig til to poser, skal trappe ned til en pose fra i morgen av. Kan unskylde meg med at denne graviditeten kom som et sjokk.
Det går heldigvis over, kroppen din har vært vant til kontinuelig påfyll av nikotin, og nå når den ikke får så kommer det en reaksjon. Du er veldig flink!
Flinke altså, jeg hadde ikke klart og trappe ned så måtte bare slutte tvært, resten av siste snusboksen gikk i søpla sammen med den digitale testen etter den hadde sloknaSamme utfordring her. Har trappet ned jeg også.. Har kun tatt én idag og det skal etter planen være den siste. Men har erstatter med Onico da.
Jeg starta og snuse når jeg sluttet og røyke, snusen skulle være midlertidig men det gikk dårlig flink som klarer og holde degJeg slutta å røyka for et år siden, men har de siste mnd smugrøyket litt på jobb (uten av kjæresten ‘vet det’) Da nattevaktsmakkeren min røyker, så bommet et par av henne hver vakt å kjøpte en pakke til henne da innimellom.. Røyka ingenting hjemme, kun på jobb.. Men kjenner når jeg jobber nå, at den skriker !!! etter meg men har klart å holde meg