Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som er ekstra irritabel pga snuslutt? Er ikke noe alternativ og ikke slutte altså, men herregud så vanskelig...
Jeg kjemper hardt akkurat nå, har 24timers vakt og den snusen er ekstra savnet akkurat nå. Jobber som bpa og det kan være ganske utfordrende til tider så et ryker ut av øra på meg dro med meg frøkna for og kjøpe snus istad, men ombestemte meg og kjøpte is istedenjo det er grusomt! jeg trapper ned da, så skal ikke påta meg at jeg har vært flink å slutte helt, men har gått fra en halv boks daglig til to poser, skal trappe ned til en pose fra i morgen av. Kan unskylde meg med at denne graviditeten kom som et sjokk.
Det går heldigvis over, kroppen din har vært vant til kontinuelig påfyll av nikotin, og nå når den ikke får så kommer det en reaksjon. Du er veldig flink!
Flinke altså, jeg hadde ikke klart og trappe ned så måtte bare slutte tvært, resten av siste snusboksen gikk i søpla sammen med den digitale testen etter den hadde sloknaSamme utfordring her. Har trappet ned jeg også.. Har kun tatt én idag og det skal etter planen være den siste. Men har erstatter med Onico da.
Jeg starta og snuse når jeg sluttet og røyke, snusen skulle være midlertidig men det gikk dårlig flink som klarer og holde degJeg slutta å røyka for et år siden, men har de siste mnd smugrøyket litt på jobb (uten av kjæresten ‘vet det’) Da nattevaktsmakkeren min røyker, så bommet et par av henne hver vakt å kjøpte en pakke til henne da innimellom.. Røyka ingenting hjemme, kun på jobb.. Men kjenner når jeg jobber nå, at den skriker !!! etter meg men har klart å holde meg
Kjempeflink er du!Jeg kjemper hardt akkurat nå, har 24timers vakt og den snusen er ekstra savnet akkurat nå. Jobber som bpa og det kan være ganske utfordrende til tider så et ryker ut av øra på meg dro med meg frøkna for og kjøpe snus istad, men ombestemte meg og kjøpte is isteden
Flink altså jeg har erstattet snus med sjokolade hittil, ikke veldig lurtSluttet å snuse selv for noen år siden, det er beintøft! Men det blir bedre etterhvert heldigvis Husker jeg synes det som var mest frustrerende var at jeg var så sulten hele tiden etter jeg hadde sluttet.. Erstatte snus med mat, ikke lurt Den dag i dag kjenner jeg ingen snuslyst, og jeg snuste i mange år.. Veldig glad for at jeg klarte det
Takk satser på at jeg klarer og stå imot når det blir "lovlig" for meg og snuse igjen har absolutt ikke lyst og starte igjen etter 8mnd liksomKjempeflink er du!
Nei sant! Det vsr veldig vanskelig syntes jeg. Noen ganger i svangerskapet drømte jeg at jeg sprakk og tok en hel boks på en kveld haha! Da ble jeg dritstressa etterpå - godt å våkne fra sånne drømmer i det minste :bTakk satser på at jeg klarer og stå imot når det blir "lovlig" for meg og snuse igjen har absolutt ikke lyst og starte igjen etter 8mnd liksom
Haha, da hadde jeg fått lettere panikk, skjlnner det var godt å våkna fra den drømmenNei sant! Det vsr veldig vanskelig syntes jeg. Noen ganger i svangerskapet drømte jeg at jeg sprakk og tok en hel boks på en kveld haha! Da ble jeg dritstressa etterpå - godt å våkne fra sånne drømmer i det minste :b
Jeg kjemper hardt akkurat nå, har 24timers vakt og den snusen er ekstra savnet akkurat nå. Jobber som bpa og det kan være ganske utfordrende til tider så et ryker ut av øra på meg dro med meg frøkna for og kjøpe snus istad, men ombestemte meg og kjøpte is isteden
Flinke altså, jeg hadde ikke klart og trappe ned så måtte bare slutte tvært, resten av siste snusboksen gikk i søpla sammen med den digitale testen etter den hadde slokna
Lykke til det går nok veldig bra, jeg heier på degDu er flink! Tror det er mye bedre å slutte hardt og brutalt enn å seinpine med nedtrapping Imorgen blir første dag uten noe snus, har skrevet ned alt jeg skal gjøre. Må holde meg opptatt de neste dagene!