Snusken!!

buster

Forumet er livet
Trena du igår eller????

Ble litt lat jeg...[:)] leita på nettet etter tøffe klær til Julian istedet...[8D]

Ja faktisk [:D] Selv om jeg var veldig slakk i går.. [:)]
Jeg trente til hotell Cæsar [:D]

Fant du noe kult? Bestillt noe?

Så flink du er!! Imponerende!![:D][:D]

Nei bare surfa...
Greier liksom aldri å bestemme meg til å bestille noe...

Teeenk viss jeg skulle finne noe finere en annen plass!!![:D][:D]
Håper på å finne noe tøft i Paris da, så skal jeg heller bestille litt når vi kommer tilbake
derfra!![:)]

Ja der må det jo være noen kule klær!!!
Jeg fikk nettopp en pose med noen ting til Eivind fra min onkel og tante,
litt sent ute [:D]
Og der var det en kjempetøff myk skyggelue!
Den var så stilig!! Jeg håper den passer når jeg skal ta et års bilde av ham hos fotografen!!
Ligna på en Emil lue [;)]

Ny treningsdag i morgen for oss da?
Kan godt være jeg "lurer meg vekk" da og koser meg med snop og film i stedet for [:D]
Trond er reist nå så da blir det en del filmer og trøstespising i de to helgene [8D]
Men vi har jo en del måneder på oss frem til jul så vi skal nok klare det Buster
Jeg har ikke som mål å bli den samme som før fødslene men det hadde vært greit å bli kvitt noen kg og strammet litt opp [:)]

Glemte å takke for godordene fra deg! Gøyere å trene når noen skryter litt av en ja [:D]

Vi skal klare det!!! Sammen er vi sterke!!![:D][:D]
Jeg la ikke på meg så mye under graviditeten, men hadde nok fra før da!![&:]
Så jeg vil stramme opp litt mage og rumpe og bli kvitt noen ekstra kilo...

Imorgen skal jeg ta SKIKKELIG grundig helgavask så tenker det får være nok trim!! Ja og så skal jeg trille en laaang tur sammen med samboern!! Er så sjelden vi får trille sammen for tida...[:)]

Hvor lenge skal Trond være borte da?? Hva var det han jobba med nå igjen? *ammetåke*[8D]

Er jo kjempekjekt å få litt "barselgaver" nå også, når lageret har begynt å se en ende!![:D]
Vi har også tenkt å vente til rundt 1 år med fotograf-bilder. Tar så mye selv nå, så det er nok..
Heller spandere på litt bra bilder da!![:)]

Ja da kan du la Kari få hvile seg en dag [;)] med GOD SAMVITTIGHET for en skikkelig helgevask er jammen hardt arbeid!!!
Det hørtes kjempekos ut med lang trilletur med sambo!! Det gjør vi nesten aldri!!!
Og et tips fra meg som har to små; Benytt anledningen! Det blir straks vanskligere å komme seg ut på tur med to barn.
Så jeg angrer på at jeg ikke var flinkere å trille når vi bare var 3 [8D]
Trond blir borte to uker nå, jobber i Hammerfest på Melkøya.
Snakte nettopp med han og han savna meg [:)]
Savner han også, så det er godt jeg har familien min her og dere på babyverden [:)]

Ja blir vel straks vanskeligere med 2 barn ja... Har ikke vært så flink å trille i sommer, har gjort andre ting istedet. Får bli litt flinkere nå når høsten kommer!![:D]

Er ikke noe kjekt når de jobber borte, men er jo litt positivt også. Blir jo nesten som nyforelska når de kommer igjen!![:D] Og i mellom tiden kan du trøste deg med oss!![:D][;)]

Ja er faktisk mange som sier at det er bra for forholdet også å være borte fra hverandre selv om to uker kanskje er i det meste laget da [&:]
Er veldig spent på hvordan det går når jeg skal begynne å jobbe igjen da [8|]
Er førskolelærer.
Men har snakket med sambo og vi er enige om at jeg bare skal jobbe 3 dager i uken siden han er borte!
Og vi klarer å sitte med huset da!
Problemet er at de vil helst at vi førskolelærere skal gå 100 eller 80 %.
Men på evt jobbintervju får jeg bare være ærlig og si som det er at jeg med to små barn, en mann som jobber borte og en leilighet som skal holdes i orden ikke klarer å jobbe mer en 60 %.
Har søkt på en jobb med frist i dag så skal bli spennende å se om de ringer [8|]

Åja kjempespennende da!![:D][:D]
Krysser fingrene for at du får den og for at du får jobbe 60%!!
Når har du tenkt å begynne å jobbe da?
Vil du ha barnehage eller dagmamma da til Eivind?

Jeg er ferdig med permisjonen min når denne måndeden er over jeg [:(]
Skulle gjerne vært hjemme lenger [:)]
Så jeg har begynt å søke om jobb nå for jeg hadde bare vikariat tidligere. Men det er litt av en kabal som må gå opp [8D]
Natalie har 3 dager i bhg og jeg vet jo ikke om det passer inn med de dagene jeg evt skal jobbe [8|]
Eivind har ikke barnehageplass og her er det ingen dagmammaer igjen lengre [8|]
Så når jeg evt får tilbud om jobb må jeg ta en ringerunde før jeg kan svare ja eller nei [8|]
Og siden Trond jobber borte kan jeg ikke ha de tidligste eller de seneste vaktene da for jeg rekker ikke å hente barna [8|]
Så jeg får ta en ting om gangen hvis jeg får jobb [:)]
Når begynner du på skolen igjen?

PS! Jeg skrev deg opp som ønske-venn å gi gave til. Er det ok? [:)]
Nå må jeg komme meg i seng!
Natta [:)]

- så flinke dere er[8|][8|][8|]

Klart vi må gi gaver!! Blir kjempekoselig det!![:D][:D]

Høres ut som det er litt av kabal ja!![&:] Får håpe det ordner seg til det beste for alle parter!
Jeg skal begynne på skolen igjen etter nyttår.

Og her i Førde er det omtrent umulig å få han inn i barnehage, så vi satser på å få leie ett hus der mannen min kommer i fra,ca. 5 mil fra Førde. Der får vi han inn i barnehagen da + at da er vi litt nærmere besteforeldrene så de kan hjelpe til litt![:D] Blir jo ett stykke å pendle da, for oss begge, men det går sikkert bra![:)]

Så vi håper bare vi får leie det huset er, det er ikke helt sikkert enda...
Viss ikke må vi finne en dagmamma her, og det er lettere sagt enn gjort tror jeg...[8|]

Eller så får jeg bare bli gravid igjen og ta litt lenger permisjon!![:D][8D]

Ser at jeg må finne frem trenetråden igjen
Klemmer

Dere har litt av en kabal dere også da jo [:D]
Jeg krysser fingrene for at dere får det huset dere har lyst å leige!!!!!
Pendlinga går sikkert fint! Det blir jo en vanesak [:)]
Og du har kanskje litt fridager innimellom siden det er det siste året ditt eller?

Julian er så skjønn på det avatar bildet!!
Jeg er veldig dårlig på sånne ting [&o]
Har prøvd å skifte ut tickerene mine i flere dager nå men får det ikke til [:@]
Og ikke får jeg til å skifte avataren heller [&o]
Jeg får vente til Trond kommer hjem så kan han se på det! Han er litt flinkere med sånn enn meg kan du si [;)]

Vi snakkes Buster! Nå skal jeg inn i stua og se en 24 episode. Trond har lasta de ned til meg [:)]
Har en haug med klær jeg skulle lagt sammen og men spørs om jeg klarer det mens jeg ser 24 [8D]
For der må en følge med [:)] Ser du det?

Gjør ikke det altså...[&:] Burde visst det for alle snakker om 24! hehe...

Ser egentlig nesten ikke på tv, er heller her, scrapper litt eller broderer litt...
eller gjør husarbeid..[:'(]

men hadde tenkt å begynne å følge med på den Ghost whisperer på TvN da!! Er litt fascinert av slikt!![:)]
Men spørs om jeg tør!![:)][8D]

Takk for det med avataren forresten!!
Chill hjelper deg sikkert så du får fiksa på den og tickerene dine!![:)] Men den er jo kjempesøt den avataren du har da!!

Savner Tvn jeg [:(]
Det er den eneste kanalen jeg ikke har pga vi har Viasat.
Hørtes spennende ut det programmet!

Jeg ser litt for mye på tv jeg [8D]
Men er bedre nå enn før for nå sitter jeg oftere her [:)]
Og det må jo være mye bedre [:D]

Hva broderer du på nå da?
Jeg har brodert en stor julekalender til Natalie og det var kjempegøy!!!!
Men jeg brukte 3 år på den
Gjemte den bort fra Anders og Natalie og da glemte jeg den en stund og så var det å finne den igjen.

Vi har Canal Digital så jeg savner Tv3!! hehe...
Hørt så mye bra om Prison Brake..

Nå driver jeg å broderer på 2 duker, men det går smått..[:)]
Blir litt nå og da.. Tenkte jeg skulle begynne på en julekalender etter jul, så Julian har en til neste år..
hehe.. men spørs om jeg rekker det da..[&:][:)]

Back
Topp