Lucki83 Gammelt medlem VIP 10 Jul 2007 #2 Ble det forresten noe til at dere fikk vite kjønnet på den lille!?[8|][:)](Ikke nysgjerrig i det hele tatt altså...[;)])
Ble det forresten noe til at dere fikk vite kjønnet på den lille!?[8|][:)](Ikke nysgjerrig i det hele tatt altså...[;)])
snusken Forumet er livet 10 Jul 2007 #3 Tusen takk Star!!!Å dette går altfor fort [&o]Det er så fantastisk herlig å kjenne de små sparkene Vi vet kjønnet ja [:D]Men kan ikke si noe ennå.For min mor klarer ikke å bestemme seg for om hun vil vite eller ikke og jeg får ikke lov til å fortelle andre det først [:D]Jeg har allerede begynnt å shoppe litt så dette er gøy Hi Hi
Tusen takk Star!!!Å dette går altfor fort [&o]Det er så fantastisk herlig å kjenne de små sparkene Vi vet kjønnet ja [:D]Men kan ikke si noe ennå.For min mor klarer ikke å bestemme seg for om hun vil vite eller ikke og jeg får ikke lov til å fortelle andre det først [:D]Jeg har allerede begynnt å shoppe litt så dette er gøy Hi Hi
Lucki83 Gammelt medlem VIP 10 Jul 2007 #4 He,he...Så søt mor du har!!![:D]Om hun finner ut at hun vil vite,så må du skyndte deg å fortelle oss da!!![;)]
He,he...Så søt mor du har!!![:D]Om hun finner ut at hun vil vite,så må du skyndte deg å fortelle oss da!!![;)]
snusken Forumet er livet 10 Jul 2007 #5 ORIGINAL: ~Star83~ He,he...Så søt mor du har!!![:D]Om hun finner ut at hun vil vite,så må du skyndte deg å fortelle oss da!!![;)] Å ja det skal jeg selvfølgelig gjøre!!!! Dere står høyt på den listen [;)]
ORIGINAL: ~Star83~ He,he...Så søt mor du har!!![:D]Om hun finner ut at hun vil vite,så må du skyndte deg å fortelle oss da!!![;)] Å ja det skal jeg selvfølgelig gjøre!!!! Dere står høyt på den listen [;)]
snusken Forumet er livet 8 Aug 2007 #8 Hi Hi Nei hun vil ikke vite... Så nå går vi bare og venter alle sammen [:D]
snusken Forumet er livet 8 Aug 2007 #9 ORIGINAL: Mrs J. Åh,for et fint bilde av Natalie og Eivind Tusen takk!! Rart å tenke på at vi snart har 3 å knipse bilder av [:)]
ORIGINAL: Mrs J. Åh,for et fint bilde av Natalie og Eivind Tusen takk!! Rart å tenke på at vi snart har 3 å knipse bilder av [:)]
snusken Forumet er livet 8 Aug 2007 #10 ORIGINAL: *januarmamma* ORIGINAL: Mrs J. Åh,for et fint bilde av Natalie og Eivind Takk januarmamma og gratulerer med nytt nick foresten [:)] Rart at ingen av oss har komt på det før [:D]
ORIGINAL: *januarmamma* ORIGINAL: Mrs J. Åh,for et fint bilde av Natalie og Eivind Takk januarmamma og gratulerer med nytt nick foresten [:)] Rart at ingen av oss har komt på det før [:D]
V Vibeke :) Forumet er livet VIP 10 Aug 2007 #12 ORIGINAL: Chill26 GRATULERER!!!! [:D] (venter spent på nytt magebilde) [;)] Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!! GRATULERER!!!
ORIGINAL: Chill26 GRATULERER!!!! [:D] (venter spent på nytt magebilde) [;)] Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!! GRATULERER!!!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Aug 2007 #13 søøøtt bilde!! hihi - termin 1 uke før svigerinna mi, du... spennende å se hvem som verper først[;)][:D]
søøøtt bilde!! hihi - termin 1 uke før svigerinna mi, du... spennende å se hvem som verper først[;)][:D]