Snusken, Mrs. J og careen

skytte76

Gift med forumet
har svart på tråden ang treff, men legger ut en egen tråd ogå[:)] Vi reiser til Arendal på førstkommende fredag og lurer på om vi skal ta en tur til Dyreparken i Kristiansand på lørdagen. Har dere yst til å evt. treffes der da? Vet det er dyrt, men vi drar jo for ungene sin del og det er lenge siden vi har vært der selv[:)]

Jeg og vil [&o]

Kommer du deg dit da Linni??? Hadde vært kjempemoro å treffe deg også[:D] 

Vi skal mest sansynlig til Sauda fra fredag til lørdag [:'(][&o]

Vi har også tenkt oss i dyreparken en dag!! Men vet ikke helt hvilken! Så da må jeg nok høre med min kjære først... [8|]
Han sover nå...
Så det må jeg komme tilbake til [;)]

Ånei! Da er jo jeg på ferie [&o] Men en annen gang du kjører forbi Sandeid må du komme oppom å hilse på meg [:)]

Hvor ligger Sandeid? Sikkert kjørt forbi en gang eller to, men kan ikke si det ringer en bjelle[8|] Skulle ikke du møte careen og Homma på lørdag da?

ORIGINAL: skytte76

Hvor ligger Sandeid? Sikkert kjørt forbi en gang eller to, men kan ikke si det ringer en bjelle[8|] Skulle ikke du møte careen og Homma på lørdag da?

Ja det skal jeg! Må bare tulle litt med Linni siden Sandeid ligger mellom Haugesund og Sauda så hver gang Linni er i Sauda kjører hun forbi Sandeid! 

ORIGINAL: snusken

Ja det skal jeg! Må bare tulle litt med Linni siden Sandeid ligger mellom Haugesund og Sauda så hver gang Linni er i Sauda kjører hun forbi Sandeid! 

ååååååå ja, slik å forstå[:D] Litt bak mål her akkurat nå. Begynner jo å bli sent, men finner ikke helt lysten til å legge meg enda. Har en mann som er nymfoman om dagen og jeg er helt utslitt[8|] Får håpe vi kan ordne et felles treff på lørdag da så alle kan være med[:)] (prøver å dytte meg selv opp i 2000 før jeg legger meg samtidig[8D])

ORIGINAL: skytte76

ORIGINAL: snusken

ååååååå ja, slik å forstå[:D] Litt bak mål her akkurat nå. Begynner jo å bli sent, men finner ikke helt lysten til å legge meg enda. Har en mann som er nymfoman om dagen og jeg er helt utslitt[8|] Får håpe vi kan ordne et felles treff på lørdag da så alle kan være med[:)] (prøver å dytte meg selv opp i 2000 før jeg legger meg samtidig[8D])

Ja det hadde vært kjempegøy! Men som sagt så kan jeg ikke love noe nå for vi går nok bare en dag i dyreparken og sambo må få litt å si på hvilken dag det blir.. [8|] [;)]
Og så må jeg se hva Mrs J og careen sier for jeg har jo allerede avtalt å møte de i Tresse på lørdag [:)]

Har såååååå lyst å treffe dere jeg også!!![:(][:(]

Da tar vi treffet som vi har avtalt og så får vi heller treffe deg Skytte76 en annen gang! [:)]

Da får vi heller prøve en annen gang[:)] Ikke verre enn det[;)]

Hadde vært kjempekoselig å få til det nå som vi drar sørover[:)] Mulig dette blir siste gangen i år pga flyttingen[&o]

Det synes jeg vi burde gjøre[:D]

Back
Topp