snusing blant ansatte..

kajen

Betatt av forumet
er det riktig at ansatte kan gå rundt å snuse i arbeidstiden?? eller er jeg bare rar som synes det? må jo nevne at jeg mener i barnehage. sitter man på en kontor liksom så skjønner jeg det, men når man jobber i en barnehage så synes jeg da ikke man skal gå rundt å snuse i abreidstiden.. hmm

ORIGINAL: kajen

er det riktig at ansatte kan gå rundt å snuse i arbeidstiden?? eller er jeg bare rar som synes det? må jo nevne at jeg mener i barnehage. sitter man på en kontor liksom så skjønner jeg det, men når man jobber i en barnehage så synes jeg da ikke man skal gå rundt å snuse i abreidstiden.. hmm

Heller det enn at de røyker [;)]

Det spørs hvilken jobb.

Men i barnehage passer det seg ikke!!
Det handler om holdninger og at man skal være et godt forbilde for barna for min del.

Så lenge de klarer å holde snusen INNI kjeften og det ikke renner ut i munnvikene og alt så er det vel ikke til plage for noen.
I tillegg må de jo lære seg å kvitte seg med snusen på en fornuftig måte, IKKE bare hive det fra seg der de står.

synes ikke det gjør noe[:)]

heller ikke om de røyker.

Ok =)

nei altså sitter de på pauserommet ogsånn så greit, men sånn ellers så synes jeg ik det passer seg men =)

nei nei skal ikke gjøre noe sak ut av det da hehe

Jeg driter i om de ansatte i småen sin bhg snuser eller røyker i pausen, men hadde syns det var temmelig teit om de hadde snusa MENS de jobbet[8|]
Hadde også fått litt sjokk om legen/tannlegen/dama på nav satt med snus liksom[8D]

Der jeg jobber har dette nettopp blitt tatt opp og vi har kommet frem til at når man er med barna skal man ikke snuse.Det kan man gjøre i pausene! Vet ikke om snuserne var så veldig enige i dette da, men det ble i allefall bestemt;)

Nei det synes jeg ikke noe om, kjenner jeg..
Det tar seg bare ikke ut.. Det handler om å vise holdninger...

Så lenge de ansatte i barnehagen ikke får røyke, passer det seg ikke å snuse heller. Min mening.
Burde gå på det samme. Selv om snusen er mindre synlig.

ORIGINAL: lumina og Erik

Nei det synes jeg ikke noe om, kjenner jeg..
Det tar seg bare ikke ut.. Det handler om å vise holdninger...

ORIGINAL: Siri91

Så lenge de ansatte i barnehagen ikke får røyke, passer det seg ikke å snuse heller. Min mening.
Burde gå på det samme. Selv om snusen er mindre synlig.

Back
Topp