Snusere

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Vet det var flere av dere her inne, har dere gitt dere helt nå? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja!! Jeg har holdt meg i 28 dager. :-)

Hei hei! Slutta den dagen vi begynte prøvinga! Med første slutta jeg den dagen vi fant ut at vi skulle ha babis (uplanlagt)! Snusa onico en periode for å gjøre slutningen mildere, men plutselig begynte jeg å brekke meg av tanken på snus! Så nå er jeg snusfri!!! Har fortsatt behov for "noe" etter jeg har spist, men da spiser jeg frukt eller noe så går det over... Stå på!!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så bra! Har tenkt på dere som sleit så for noen uker siden :) Det er hardt å slutte, men grunnen kunne ikke vært bedre! Gratulerer til dere som har slutta :)

Jeg har sliti med kaffen.. Var veldig kaffeavhengig.. sleit med å holde meg til 2 kopper daglig, noen dager klarte jeg det faktisk ikke. Men nå har babyen bestemt at det er nok kaffedrikking, for jeg som ellers har vært velsignet med lite kvalme, brekker meg av kaffelukt nå. Så da var vi ferdige med kaffe :)

Så flinke dere er, damer! :D

Jeg har ikke slitt med slike stoffer, men jeg og min sambo tenkte tanken da vi kom ut fra Ul.
Tenk på alle de damene som har sett det samme som oss, en liten skjør skapning som beveger seg og vokser for harde livet på skjermen.
Også går dem rett ut og tar en blås eller en snuspute...

For meg er det helt ufattelig at det ikke er god nok motivasjon.

Keep up the good work :D

Back
Topp