Snuser?

lamelia

Betatt av forumet
Jeg begynte å snuse for par måneder siden. Føler som gjør det? Evt bråstoppet dere da dere fikk positiv test eller trapper dere ned eller hvordan gjør du/dere det? Skulle jo aldri begynt. Redd abstinensen blir litt mye med å brå slutte. Noen som har erfaring?

Sniker fra juli…nå er det noen år siden jeg slutta å snuse. Men jeg anbefaler å slutte med en gang. Jeg sluttet tvert og startet med Onico.
Man må bare rive av plasteret, for å trappe ned funker dårlig…
Brukte Onico i et par måneder, så sluttet jeg med den også. Lykke til:)

Jeg sluttet på dagen når vi bestemte oss for å prøve, det funket veldig fint, ble mye tyggis de første ukene :hungry: (snuste i 16år)

Jeg har snuset siden jeg var 14 år, og frem til jeg fikk positivitet test (26 år), startet med onico, så det går egentlig greit!

Kjøpte den i går. Smaker egentlig papp

Her må man bare sjekke for innholdet i snusen. Onico regnes som trygg, men noen andre slag som f eks kickup har ginseng og andre urter som ikke er bra for gravide :)

Kjøpte epok mint nikotinfri. Den var bedre

Her må man bare sjekke for innholdet i snusen. Onico regnes som trygg, men noen andre slag som f eks kickup har ginseng og andre urter som ikke er bra for gravide :)
Jaa, det stemmer jo. Bra du sier det! Ikke brukt det nå selv. Sluttet «cold turkey» selv, men det er hardt.

Back
Topp