Nei aldri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å ! Men prøver å la vær nå å, ikke så lettJa, men bare av og tilsprakk 3 mnd etter fødsel
![]()
Trappe ned? Det er sykt vannskelig å slutte, min motivasjon mens jeg gikk gravid var den slutta appenJeg å ! Men prøver å la vær nå å, ikke så lett![]()
Ja jeg hadde slutta en periode, men klarer ikke holde meg unna når jeg ser venninner og sånn. Har ikke snus selv da, det tør jeg ikkeTrappe ned? Det er sykt vannskelig å slutte, min motivasjon mens jeg gikk gravid var den slutta appenså hadde jeg cravings på mye annet så suget forsvant.
Det var egentlig sånn jeg falt tilbake, venner som snusteJa jeg hadde slutta en periode, men klarer ikke holde meg unna når jeg ser venninner og sånn. Har ikke snus selv da, det tør jeg ikke
Hadde ikke noe problem forrige gang. Men nå er suget ekstra stort siden jeg er så dårlig og sliten å ikke får i meg NoeDet var egentlig sånn jeg falt tilbake, venner som snuste![]()