Snuser dere?

Annikeen

Forelsket i forumet
Snuser dere? :)
Og gjerne legg til hvilken snus dere snuser!

Jeg snuser av og til! Og da går det i mocca mint :D

Nope, aldri gjort[:)]

Nei.
Jeg har aldri prøvd å snuse, og har ikke noe lyst heller.

Nei æsj husker jeg prøvde det en gang da jeg var ung [8|] Bakesnus også er noe av det kvalmeste som har vært i min munn [8D]

ORIGINAL: TasaMus

Nei æsj husker jeg prøvde det en gang da jeg var ung [8|] Bakesnus også er noe av det kvalmeste som har vært i min munn [8D]

Ja, det er utroligt kvalmt da :D Prøvd en gang, og aldri mere! Så holder meg til porsjonsnus her ja :D

ORIGINAL: Annikeen

ORIGINAL: TasaMus

Ja, det er utroligt kvalmt da :D Prøvd en gang, og aldri mere! Så holder meg til porsjonsnus her ja :D

sikkert litt bedre,men holder meg unna det også,får holde med røyken [&o]

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: nurkeklar

Jeg har gjort det en del før (daglig) Begynte faktisk da jeg begynte på høyskolen. Mange som gjør det for å fordrive tiden?! uansett... det har blitt litt nå og da. Syntes det er flaut å snuse offentlig, så noen ganger er det ikke "tid" til å snuse. Nå føler jeg egentlig jeg bare blir dårlig av å snuse... vondt i hodet og kvalm, også i dårligere humør... Så jeg har vel så å si stoppet helt opp! Føler meg bedre og har ett jevnere humør etter noen uker uten! ;) Det er igrunn godt å slippe den... Men det er godt å snuse da om man ser bort fra "bivirkningene" ;P

Merke: mini porsjons-snus, Catch med eucalyptus

Back
Topp