Snus

Ammer ikke så mye lenger men ja tar en snus av og til.og sikkert flere som gjør det.er uansett stolt over å ha stumpen røyken etter positiv test.hadde da vært røyker i 19 år....
 
Kan jeg få lov til å skryte litt? Er snart et år siden jeg slutta :D
 
Ja, jeg snuser litt nå. Hun sover 8-10 timer i strekk på natta uten mat, så på kveldene blir det noen. Ikke stolt av det, men men...
 
Har kjøpt Onico Peppermint, den gjør nytten inntil videre;) Så lenge jeg har den så savner jeg ikke vanlig snus så mye!..
 
Jeg tar en snus rett etter amming ofte (kanskje 4 snus om dagen). Klarte ikke holde meg unna da jeg skjønte at jeg uansett hadde for lite melk. Han spiser hver 3 time ca, så jeg pumper imellom der og kaster bare melken..
 
Jeg tar en snus rett etter amming ofte (kanskje 4 snus om dagen). Klarte ikke holde meg unna da jeg skjønte at jeg uansett hadde for lite melk. Han spiser hver 3 time ca, så jeg pumper imellom der og kaster bare melken..

Det er visst ikke nødvendig eller vits i å pumpe og kaste melk om man har drukket alkohol eller snust f.eks. Dette går ut av melken etter en viss tid uansett, uavhengig om man tømmer brystet eller ei.
 
Det er visst ikke nødvendig eller vits i å pumpe og kaste melk om man har drukket alkohol eller snust f.eks. Dette går ut av melken etter en viss tid uansett, uavhengig om man tømmer brystet eller ei.
Takk for tips, men jeg pumper bare fordi jeg har lite melk og må holde igang produksjonen nå en periode :)
 
Takk for tips, men jeg pumper bare fordi jeg har lite melk og må holde igang produksjonen nå en periode :)
Men hvorfor sparer du ikke på melka hvis du har lite?
 
https://ammehjelpen.no/artikkel/33/Royking-og-snus

"Nikotininnholdet i melken har en halveringstid på 90 minutter.Halveringstiden skal ganges med 5 for å finne ut når et stoff er brutt ned. Det betyr at det er 450 minutter (7,5 time) før all nikotin er ute av melken." Kilde: Thomas Hale: Medication and Mother's Milk 2014

Snuste selv frem til positiv test, og klarer det greit nå takket være Onico Peppermint. Etter å ha lest dette går det enda lettere :)
 
Back
Topp