Hei. Er det noen her som er/har vært avhengi av nikotinen? Snusa selv frem til positiv test. Og sliter veldig. Er det noen andre som kan dele erfaringer, tips og triks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

) så klarte jeg ikke slutte røyke...stresset så mye med det, at legen til slutt sa at det stresset babyen mye mer at jeg stresset, enn hvis jeg røkte en eller to pr dag. Ble så beroliget av det at kort tid etter var røyken stumpet
Har onico, likte den ikke i starten, men nå er den helt ok.Jeg snuste fram til dagen etter positiv test, og sliter med suget fortsatt. Har bare gått en uke da, men har sagt til meg selv at jeg skal ikke kjøpe ny boks før om 8 månederHar onico, likte den ikke i starten, men nå er den helt ok.
Onico var det ja! Skrev mokka jeg, ikke sikkert det er en nikotinfri snus engang!Jeg snuste fram til dagen etter positiv test, og sliter med suget fortsatt. Har bare gått en uke da, men har sagt til meg selv at jeg skal ikke kjøpe ny boks før om 8 månederHar onico, likte den ikke i starten, men nå er den helt ok.

Hva heter boka?Hadde det ikkje vært for Allan Carr si bok hadde eg aldri klart å slutta å røyka når eg blei gravid ❤ men då slutta eg på dagen og har aldri hatt eit snev av problem etterpå, som å slutte å spise leverpostei på brødskiva liksom.. og eg hadde prøvd "alt" for å slutte før den boka. Nå er det jo mange kurs også, og mykje meir retta inn på snus/andre avhengigheter også, ikkje berre røyk.
Hva heter boka?
jeg tror det beste er å hoppe i det og kutte så raskt man kan, også heller belønne seg selv på andre måter som han har lyst på
nå sparer jeg minst 1000kr i mnd, og skal i dag dra å kjøpe meg nye Hoka-sko (favorittsko). Da er det så sabla verd det Det er den jeg også har lest. Eller hørte lydbok. Den virka ikkje heilt på meg den gangenDen eg las heite Endelig ikke-røyker. Easyway er metoden og kursa![]()

trodde jeg skulle klare dette helt uten problemer, men neida
har dere andre klart å slutte?