Hei. Er det noen her som er/har vært avhengi av nikotinen? Snusa selv frem til positiv test. Og sliter veldig. Er det noen andre som kan dele erfaringer, tips og triks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg snuste fram til dagen etter positiv test, og sliter med suget fortsatt. Har bare gått en uke da, men har sagt til meg selv at jeg skal ikke kjøpe ny boks før om 8 måneder Har onico, likte den ikke i starten, men nå er den helt ok.
Onico var det ja! Skrev mokka jeg, ikke sikkert det er en nikotinfri snus engang!Jeg snuste fram til dagen etter positiv test, og sliter med suget fortsatt. Har bare gått en uke da, men har sagt til meg selv at jeg skal ikke kjøpe ny boks før om 8 måneder Har onico, likte den ikke i starten, men nå er den helt ok.
Hva heter boka?Hadde det ikkje vært for Allan Carr si bok hadde eg aldri klart å slutta å røyka når eg blei gravid ❤ men då slutta eg på dagen og har aldri hatt eit snev av problem etterpå, som å slutte å spise leverpostei på brødskiva liksom.. og eg hadde prøvd "alt" for å slutte før den boka. Nå er det jo mange kurs også, og mykje meir retta inn på snus/andre avhengigheter også, ikkje berre røyk.
Hva heter boka?
Det er den jeg også har lest. Eller hørte lydbok. Den virka ikkje heilt på meg den gangen , men skal prøve igjenDen eg las heite Endelig ikke-røyker. Easyway er metoden og kursa