Snus/ røyking

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hei. Er det noen her som er/har vært avhengi av nikotinen? Snusa selv frem til positiv test. Og sliter veldig. Er det noen andre som kan dele erfaringer, tips og triks?

Jeg snuser og har ikke klart å slutte helt enda. Sist jeg var gravid brukte jeg mocca før jeg sluttet helt, denne gangen tenkte jeg å bare slutte - men for alles ve og vel drøyer jeg litt til verste hormonella er over:rolleyes::hilarious:

Snuser...kjøpte svakeste av «min type» idag, og håper denne boksen blir den siste. Men vet det er vanskelig for mange. Da jeg gikk gravid sist (18år siden:hilarious::hilarious:) så klarte jeg ikke slutte røyke...stresset så mye med det, at legen til slutt sa at det stresset babyen mye mer at jeg stresset, enn hvis jeg røkte en eller to pr dag. Ble så beroliget av det at kort tid etter var røyken stumpet :):) men det var vanskelig husker jeg

Jeg snuste fram til dagen etter positiv test, og sliter med suget fortsatt. Har bare gått en uke da, men har sagt til meg selv at jeg skal ikke kjøpe ny boks før om 8 måneder:hilarious: Har onico, likte den ikke i starten, men nå er den helt ok.

Jeg snuste fram til dagen etter positiv test, og sliter med suget fortsatt. Har bare gått en uke da, men har sagt til meg selv at jeg skal ikke kjøpe ny boks før om 8 måneder:hilarious: Har onico, likte den ikke i starten, men nå er den helt ok.

jeg hadde selvfølgelig akkurat kjøpt meg 20 bokser som ligg i frysen rett før jeg testa positivt. Så å vite at de ligger der er bare fælt. :cool:

Onico var det ja! Skrev mokka jeg, ikke sikkert det er en nikotinfri snus engang!:hilarious:

Hadde det ikkje vært for Allan Carr si bok hadde eg aldri klart å slutta å røyka når eg blei gravid ❤ men då slutta eg på dagen og har aldri hatt eit snev av problem etterpå, som å slutte å spise leverpostei på brødskiva liksom.. og eg hadde prøvd "alt" for å slutte før den boka. Nå er det jo mange kurs også, og mykje meir retta inn på snus/andre avhengigheter også, ikkje berre røyk.

Hadde det ikkje vært for Allan Carr si bok hadde eg aldri klart å slutta å røyka når eg blei gravid ❤ men då slutta eg på dagen og har aldri hatt eit snev av problem etterpå, som å slutte å spise leverpostei på brødskiva liksom.. og eg hadde prøvd "alt" for å slutte før den boka. Nå er det jo mange kurs også, og mykje meir retta inn på snus/andre avhengigheter også, ikkje berre røyk.
Hva heter boka?

Sniker fra oktober 2021.
Jeg snusa frem til positiv test, og har vært avhengig i mange år. Snuste i snitt 1 boks om dagen, men alltid hatt det målet om å slutte når jeg får positiv test. Har ikke tatt meg en eneste en snus etter jeg fikk positiv test. Er sjokka selv over at det gikk så lett, men tror det var mye instinkt her. Hadde noen dager med humørsvingninger før det la seg helt :happy: jeg tror det beste er å hoppe i det og kutte så raskt man kan, også heller belønne seg selv på andre måter som han har lyst på :happy: nå sparer jeg minst 1000kr i mnd, og skal i dag dra å kjøpe meg nye Hoka-sko (favorittsko). Da er det så sabla verd det :D

Spytta ut snusen jeg hadde i munnen da testen ble positiv, og det var siste snusen :joyful: tyggegummi med smak av mint var god å ha under leppa på de verste dagene. Da ammingen gikk skeis var jeg rask å ta me en, haha...

Back
Topp