Snus og røyk

Jeg snuste også, men sluttet for to uker siden da jeg testet positivt. Beintøft de første dagene, men går overraskende bra[emoji4] har sluttet ved vært svangerskap, men dessverre begynt igjen. Men denne gangen er jeg ferdig for godt..

Onico peppermint er heeelt genial! Jeg snuse Skruf fresh white før, og onicoen er ikke så langt unna på smak. Jeg sluttet et par måneder før jeg ble gravid.

Jeg har alltid sagt jeg skulle slutte å snuse den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, men ble veldig lei så sluttet bare en dag jeg var tom. Nå i ettertid ser jeg at jeg faktisk sluttet den dagen jeg ble gravid! Nesten litt skummelt, haha

Jeg har alltid sagt jeg skulle slutte å snuse den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, men ble veldig lei så sluttet bare en dag jeg var tom. Nå i ettertid ser jeg at jeg faktisk sluttet den dagen jeg ble gravid! Nesten litt skummelt, haha

Oi, så artig da[emoji2] så flink du har vært da[emoji4]

Jeg røyket ca 20 om dagen. Grovt regnet. Fant ut jeg var gravid på mandag, men skjønte det faktisk ikke helt, så fortsatte. Våknet dagen etter, og tenkte jeg kunne kutte ned. Men når jeg tok meg en røyk, så ble jeg kvalm. Ikke røyket siden fredag. Går overraskende fint. Blir jeg litt fysen, så dytter jeg noe annet i trynet :p

Back
Topp