Snus og ivf

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
da vi var på forsamtale fikk vi spørsmål om snus/tobakk. I utgangspunktet sluttet jeg å snuse da vi startet å prøve, men etter ni mnd uten klaff syntes jeg veldig syns på meg selv og begynte igjen.

Om det er noen som snuser her, har dere snust under stimulering etc frem til eventuell positiv test?

Vet jeg bare burde slutte, men det holder søtsuget borte og er en slags god greie for meg mens man venter.

Jeg sluttet for et år siden, begynte igjen i sommer som en trøst. Men sluttet en stund før uttak! Det er fakta at nikotin reduserer blodgjennomstrømmingen i kroppen og derfor til livmoren og når man betaler så mye penger og slit for et forsøk så er det IKKE verdt det! Synes jeg.

Jeg har sluttet og begynt om hverandre.. jeg har ikke snusa under forsøkene, men falt rett utpå igjen mellom forsøka etter negativ test/MA! Under forsøkene har jeg tatt noen nikotin- og tobakkfrie om suget har blitt for stort!

Nå har jeg nettopp hatt et negativt forsøk, men jobber beinhardt for å ikke snuse igjen! Det går i nikotin og tobakkfrie, og jeg håper å klare å slutte helt med den også i løpet av noen uker[emoji5]

Jeg sluttet for et år siden, begynte igjen i sommer som en trøst. Men sluttet en stund før uttak! Det er fakta at nikotin reduserer blodgjennomstrømmingen i kroppen og derfor til livmoren og når man betaler så mye penger og slit for et forsøk så er det IKKE verdt det! Synes jeg.

Det er som du sier:-) Helt enig

Back
Topp