Snurrer rundt inni der

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Flere som føler at babyen roterer og skifter stilling?

Er 33+2 og litt tidligere idag spente lillegutt fra så jeg hadde kul ut på begge sider av magen.. nå nettopp kjentes det ut som om han skulle sparke seg ut "riktig vei" samtidig som nye presset opp mot ribbeina..! Trodde de snart skulle begynne å feste seg med hodet ned jeg, men virker som om min prins fortsatt har god bevegelighet for å si det sånn!

Har tenkt det samme, kjenner bevegelser alle mulige steder og retninger. Men på kontroll igår lå han fortsatt med hodet ned:)

Samme her, lå med hode ned, men har rotert en del ganger i etterkant :D 33+ 6, få fortsatt noen uker igjen hvor han kan holde på og snurre :)

30+6 og babyen ligger i seteleie. Håper hun snur seg før fødsel!

31+3 og baby ligger i tverr/seteleie fortsatt :/ ligget i samme stilling siden ihvertfall uke 26, men beveger mye på seg litt frem og tilbake, så han har antageligvis god plass. Kan skimte hodet og ryggen når han beveger på seg, og han sparker nedover. Så krysser fingrene for at han snur seg riktig vei snart :)

34+5 bevegelse over alt :) <3 Han ligger i seteleie, men har jo fremdeles litt tid på og snu seg.. Håper virkelig han gjør det :)

Var på ul i uke 29 og da hadde hun snudd seg med hodet ned, og det føles ikke som om hun har snudd seg igjen. For det går på de samme bevegelsene og sparkene kommer på ca samme plass hverdag. :) Legen sa også da jeg var på ul at hun trodde ikke mini ville snu seg føre fødselen, men hva vet jeg :) Skal på ul på tirsdag for å sjekke om morkaka har flytt seg langt nok opp så jeg kan føde, så da får jeg vite:)

Back
Topp