Snur seg??

Ju9ta

Forumet er livet
Hvor mange bebiser her inne har bynt å snu seg nå? [8|] 
Fra mage til rygg mener jeg...?
Min Ayla Emine ser ikke til  å prøve en gang...[&o][8|] 
Prøver å vise henne da, og hun ligger på matta si flere ganger om dagen...
Jaja,d kommer nok.. Er bare mamma'n og pappa'n som er litt utålmodig..[8D][;)]

in jente snudde seg fra magen til ryggen når hun var 2,5 mnd, og har god kontroll på det. Når hun ligger på ryggen blir hun bare sur fordi hun ikke kommer seg over på magen, men det virker som det ikke tar så lang tid. Hun prøver i alle fall. Det er nok store forskjeller her :)

Alva klarer det ikke helt ennå men hun er helt desp innimellom, blir skikkelig sinna fordet hun ikke klarer den ekstra lille vridningen fra rygg til mage. jeg barer venter på at hun skal skjønne det[:)] hun er over halveis der. handler bare om å fordele tyngdepunktet litt.

Snuppa rulla rundt tre ganger på rad 29.Mai..[:D] Det var så gøy og se på... Når vi skulle filme det så gjorde hun det ikke mer[8D] hehe..

Malin har gjort d en gang da hun lå på leketeppet... Hvet ikke hvordan, men jeg fant henne litt utpå gulvet på magen en gang [:D] Ellers så prøver hun endel, men d ser ut som det er bena som ikke vil bli med rundt ennda [;)][8D]

Gabriel snur seg ikke helt rundt, men han pleier å løfte føttene opp i lufta når han spiser på lekene sine og da velter han liksom over på siden. Ikke bestandig han er like fornøyd med det. Han har prøvd flere ganger å snu seg helt rundt når han ligger slik på siden, men han får liksom ikke med seg armen han ligger på. 

På fredag snudde Emilie Marie seg fra mage til rygg for første gang[:)] Kan tro jeg ble lettere sjokkert da jeg så det.. Hihi

Hun har gjort det noen ganger ja, men jeg tror ikke det er helt bevisst, det er nok magen som er så rund. [:D]

Her trenes det iherdig hver dag, men uten resultater ennå.. Hehe[8|][:D] Men hun virker som hun begynner å skjeønne poenget å hun hjelper liksom litt til når hun ruller rundt. Utrolig stor forskjell på hvor gamle babyene er når de snur seg[:)]

Back
Topp