snur seg på magen :)

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Emma lærte seg og snu seg helt rundt på magen igår, nå gjør hun det hele tiden. men blir fort sur fordi hun egentlig ikke vil ligge på magen. hehe
Hvordan er det med deres små?

3mnd 1 uke og 6 dager =D
 
Så gøy! Her er det like før! Ruller godt over på siden, er bare armen som fortsatt er i veien. Snur hun begge veier? Her går det fortsatt kun mot høyre. Gutten vår er 3 måneder, 1 uke og 3 dager :)
 
Klarte å snu seg for 3 dager siden. Gjør det nå hele tida. Problemet nå er at han gjør det i senga også! hehe..

Han er 3mnd og 1uke. Det er tidlig! Så de som har barn som ikke snur seg og ligger bedagelig på ryggen ikke blir stresset :) Storebror var sent ute med ALT... Ikke gjennomsnittlig men seeeeeeeeeen.
 
Lillemann klarer å rulle fra mage til rygg (det har han klart en god stund), men ikke fra rygg til mage. Men ser at det er like før nå:) Ruller langt ut på siden, han må bare skjønne hva han skal gjøre med den armen så sitter det tenker jeg;) Han er 4 mnd, så ikke tidlig ute på den fronten tydeligvis! 
 
Det er kun mot høyre, armene hennes er i veien noen ganger, men hun skjønner det etterhvert.. hehe. Hun snur seg også rundt i sengen i halveis søvne, men våkner, sikkert fordi det er ubehagelig for henne. Da snur jeg henne bare tilbake, så sover hun videre :P
 
Kjenner jeg er litt misunnelig på deres nå... Jenta vår pørver hardt når hu på stellebordet, og det er ikke langt unna at hu snur seg over.
Men vi må ha på pute hele døgnet pga hoftene, så her blir nok utviklinga litt forsinka :-(
 
Han begynt å snu seg for 1måned siden. Ruller fra rygg til mage. En dag rullet han helt rundt 2 ganger,men tror det var litt tilfeldig at han klarte det. Imorgen er han 4 måneder :-)
 
Så gøy =D Emma prøver å snu seg tilbake, men beina flyr bare opp, og hun faller med ansiktet ned..  Blir til slutt sinna fordi hun vil rundt igjen :P hehe
 
her snur hun kun fra mage til rygg,  tror det er en stund til ho kommer til å snu seg fra rygg til mage..
 
I dag snudde snuppa seg fra mage til rygg for første gang. Og det dagen etter at vi ble kvitt puta pga hofta :-D Nå venter vi i spenning på resten ;-)
 
Back
Topp