Snur seg i senga

eplemos

Forumet er livet
Aksel har blitt heisen og snu seg om dagene.
Og no snur han seg på magen i senga i søvne og virker det som.
Svigermor har en sånn pose med reimer i som man kan feste i sprinklene så de ikkje klarer å snu seg.
Men har ikke lysst å ha på han tvangstrøye heller.

Noen tips? Erfaringer?

I natt hadde eg klokka på 4 ganger, og snudde han over på ryggen hver gang.

Om ungen snur seg selv ,og snur seg tilbake,kan han fint ligge på magen..
De der selene i senga har jeg INGEN tro på ,jeg hadde aldri knytta ungen min fast i senga...

Vi kjøpte sånn sovepose på HM , ikke så dyr og veldig god. Den har ikke stropper og reimer, men gjorde alikevel at hun ikke klarte å snu seg.

Men , hadde hun klart det da, så hadde jeg kjøpt med stropper og remmer, for jeg var så redd for at hun skulle snu seg på magen, uten at vi merket det. Du vet helt sikkert hvorfor de ikke skal ligge på magen [:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

De der selene i senga har jeg INGEN tro på ,jeg hadde aldri knytta ungen min fast i senga...

Han snur seg ikke tilbake i senga. Kun på matta på gulvet.

ORIGINAL: Mrs Williams

Vi kjøpte sånn sovepose på HM , ikke så dyr og veldig god. Den har ikke stropper og reimer, men gjorde alikevel at hun ikke klarte å snu seg.

Men , hadde hun klart det da, så hadde jeg kjøpt med stropper og remmer, for jeg var så redd for at hun skulle snu seg på magen, uten at vi merket det. Du vet helt sikkert hvorfor de ikke skal ligge på magen [:)]

Har sånn pose fra hennes og maurits, men han klarer det fordet.

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: eplemos

Da ville jeg helt klart ha tatt i bruk en pose med stropper.

Da hadde valget mitt vært enkelt... Pose med stropper[;)]

ORIGINAL: Camillas Guttar

ORIGINAL: eplemos

hvis du syns det er stress og beskymringsfullt at han snur seg i søve, ville jeg brukt en slik med stopper ja..ikke sammelign det med tvangstrøye...er LANGT fra det samme..men alle har sin mening..

vil bare legge til at min på snart 8 månder snur seg og, og sover på magen...jeg stresser ikke med det, å snu han osv, for han klarer det selv..men nå er din såpass liten, og siden han ikke snur seg selv ville jeg brukt den posen med stropper..men når han klarer å snu seg selv ville jeg ikke stressa med det!

Måtte bruke slik sovepose på eldste mann,for han kava med å snu seg frem og tilbake og opp å ned i senga, og det var bare kav...da var det greit med slik pose:)

Vet du hvor en slik kjøpes? Svigermor har en, men der er det reimer og ser ikke noe behagelig ut heller

Jeg hadde definitivt kjøpt den posen. Hadde ikke følt meg trygg på at han lå på magen før han var minst 6 mndr. Jeg ga opp etter 8 mndr, men da hadde jeg snudd han hver halvtime hver natt i et par måneder først.

Min sønn har sovet på magen helt siden han selv kunne snu seg, (og han snudde seg tidlig)
hvis han vil sove på magen så skal han få lov til å sove på magen [:)]
Så lenge jeg visste han klarte å snu seg tilbake så bekymra jeg meg ikke over det nei...
Ville ikke brukt den posen

vi har brukt det over et år på lilla vår, pga at hun sov så urolig, sov mye bedre med den på. så vi gjorde det. uten noe 'dårlig foreldre' stempel på samvittigheten.

ORIGINAL: OhMyGod!!!

vi har brukt det over et år på lilla vår, pga at hun sov så urolig, sov mye bedre med den på. så vi gjorde det. uten noe 'dårlig foreldre' stempel på samvittigheten.

Når grunnen er at h*n sover veldig urolig og ikke får sove, men at h*n sover bedre i denne posen så hadde nok jeg også brukt den posen.
Var faktisk inne på tanken da Adrian hadde en lang periode hvor han var veldig urolig og reiste seg opp i senga hele tiden,
men så plutselig slutta han...
Men,jeg syns ikke det er grunn til å bruke sånn pose bare fordi h*n sover på magen så sant h*n klarer å snu seg på egenhånd [;)]

ORIGINAL: latterjenta

Min sønn har sovet på magen helt siden han selv kunne snu seg, (og han snudde seg tidlig)
hvis han vil sove på magen så skal han få lov til å sove på magen [:)]
Så lenge jeg visste han klarte å snu seg tilbake så bekymra jeg meg ikke over det nei...
Ville ikke brukt den posen

Han klarer ikke å snu seg tilbake i senga, han kaver og kaver.

Back
Topp