Snur du dorullen

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
hvis du er på en annet toalett enn hjemme hos deg selv og papiret henger gal vei?

Ja, hvis e e hjemme hos folk e kjenn :)
Blir ingen sure miner for det.

Det har skjedd ja :D

om det er hos folk jeg kjenner godt...

Last edited:
Kommer helt an på hvor jeg er.
Er jeg på besøk, gjør jeg det ikke.
Gjør det på jobb...
Vet vi har en på jobb som alltid snur det den andre veien, men har ikke funnet ut hvem det er enda :P

Nei, det gjør jeg ikke. De liker sikkert å ha det den veien, og jeg hadde blitt litt småirritert om noen hadde hengt rullene på mitt bad feil vei :D

Hvis den er lett å snu så. Tenker at hvis den henger feil vei så går det vel mer på at de ikke bryr seg eller ikke tenker over det enn at de bastant vil ha papiret den veien.

Nei det gjør jeg ikke. Akkurat som jeg ikke går å organiserer i skuffene til folk. Kan tenkes at siden jeg vil ha det en vei, så vil husets eier ha det andre vei!

Last edited:
Det er vel sikkert ikke helt enighet om hva som er riktig og gal vei heller ;)

Eg og samboer snudde hver gang vi var på do. Var litt uenige. :) Helt til vi ble lei, da ble det "stein, saks, papir" på hvilken vei det skulle henge... Eg tapte... :(

Ja, hehe. Tvangstanker!

Ja, hehe. Tvangstanker!

Det kan man nok si, men om det er lokk på dorullholderen så er det jo mange av de som er ment til å rive arkene :p

Hvilken vei mener man er riktig da? Hehe
Jeg mener at man skal dra oppover :)

Nei, er det samme for meg hvilken veg det henger :) Ingen veg som er rett for meg, eller mannen heller. Andre ting i verden som er viktigere å henge seg opp i :p

Jaaaaa!!! Alltid :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke hjemme hos folk, men på jobb og lignende :p Får fnatt når den henger feil vei :p

Back
Topp