*Snuppis*

sender deg masse fødestøv. Er jo best når det skjer naturlig.

Men skjønner du vil bli satt i gang hvertfall til termin, du har jo gått gravid en stund.

En liten oppdatering fra meg.

Vært på sykehuset på kontroll. Hadde faktisk 3 cm åpning og er moden[:D] Sååå glad da!!
Hun strippet meg og håpet at det skulle sette i gang ting.
SÅ måtte jeg sitte med registrering en halv time fordi vesla har litt høy puls. Og da jeg var ferdig fikk jeg også beskjed om at jeg faktisk hadde rier[:D][:D] Jeg trodde det var kynnere jeg da.
Pulsen til vesla gikk ikke noe særlig ned, så vi skal tilbake til sykehuset om en times tid for ny sjekk. Kjenner at riene begynner å bli sterkere, så jeg håper virkelig at noe er på gang!!

Kryss fingrene for meg da jenter!!!!

Å guuuud så spennende!!!![:D][:D][:D]
Fikk helt tårer i øya her jeg nå! Nå er det igang og er nok ikke lenge til prinsessa deres er ute hos dere[:D]

MASSE LYKKE TIL! Detta kommer til å gå så fint[:)]

Spennende!!! Lykke til da

Så spennende.Da er det jo igang da[:D][:D]

Gleder meg til oppdatering[:D][:D]

Masse lykke til med fødselen[:)][:)][:)]

Ååååååååååååååå masse lykke til.
ønsker deg en fantastisk fødsel[:D]

JIPPI!!!!!!!!!!!!

ÅPNIIIING!!!!!

Hahaha...[:D][:D][:D]

Fy søøøøøren jeg kjenner jeg gleder meg!!![:D][:D][:D][:D]

Åh guri malla!! Tenk, nå er det i gang!!

Masse lykke til søte *snuppis*, snart skal du få din lille prinsesse i armene[:)]

ORIGINAL: sommerbaby08

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!! Jeg er så SPENT!!
Masse lykke til[:)][:)]

sign

Wiiiiii !!!! BABYYYY !!! Herregud !!! [:D][:D][:D] Baby liksom !!! [:D][:D] Åååh... Jeg GLEEEDER MEG så siiinnsykt til dere har lille prinsessen i armene deres og kan slappe av, og vite at alt er bra og fint og overstått - og sååå begynner gøyen !! Wiiii !!! *Snufs* [8|][:-][:(][:D]

Åh, spennende!
Blir så rørt jeg...
Det her er jo nesten som at den siste juli-beibin blir født......[:)]
Gleder meg sånn på dine vegne snuppis, håper du får en drømmefødsel....![:)]

så spennende....

tenk snuppis får snart babyen sin ...............

masse lykke til.....

Endelig en lykkelig slutt! Stå på jente.. Detta klarer du fin fint[:D][:D][:D]

ååååååååh!!!
Jippi!!!!
kom litt tårer her altså
[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: gulen

Wiiiiii !!!! BABYYYY !!! Herregud !!! [:D][:D][:D] Baby liksom !!! [:D][:D] Åååh... Jeg GLEEEDER MEG så siiinnsykt til dere har lille prinsessen i armene deres og kan slappe av, og vite at alt er bra og fint og overstått - og sååå begynner gøyen !! Wiiii !!! *Snufs* [8|][:-][:(][:D]

Kan bare signere denne jeg, for det akkurat sånn jeg også tenker og føler, oogså kommer det selvfølgelig noen gledestårer her nå, for *snuppis* du fortjener dette så veldig!!!! Masse lykke til[:D]

Back
Topp