Snuppelupp tisser på do!!!! :)

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Vi bruker iblant på morran og ta av bleia og la snuppa sitte på do. Det har aldri kommet noe tiss, men sannelig kom det igår morges! Selv var hun stolt som en hane og gliste mens hun ropte "kommer tiss, kommer tiss"! Igår kveld ved nattastellet sa hun "tisse på do", så jeg satt henne på do igjen, og da tisset hun på nytt, og det samme gjentok seg i morges igjen. Og hun er så kry og så glad når hun får det til, og jeg er bare verdens stolteste hønemor!

Ååå, jeg kan levende forestille meg gleden dere føler!! :D
Her sitter hun ofte på do, men har ikke kommet noe enda. Men men, det kommer vel etterhvert :)

Så moro!! :) Koselig at det blir så stolte.

Så flink Lykke er!!!! Skjønner den stolte honemoren godt. Maya har tisset på do en stund, og idag bæsjet hun for første gang. Kom løpende og ropte "mamma, må bæsje". enk å bli så stolt over litt tiss og bæsj!!!!Hi hi. Flinke troll altså<3

Så flink hun er...:o)...Skjønner godt at du er stolt av henne:o)

Så flink hun er...:o)...Skjønner godt at du er stolt av henne:o)

Så flink hun er!!!

Her har vi tissa på doen tidligere, men så var det stopp. Spurte henne senest ved kveldsstellet i dag om hun ville tisse på do, hun svarte "Nei, kan dette nedi!"

Har brukt et sånn barnedosete, og det var ikke helt støtt. Og da var det bom stopp. Satser på at det løsner etterhvert og at hun vil prøve igjen!

kaffikåno skrev:
Så flink hun er!!!

Her har vi tissa på doen tidligere, men så var det stopp. Spurte henne senest ved kveldsstellet i dag om hun ville tisse på do, hun svarte "Nei, kan dette nedi!"

Har brukt et sånn barnedosete, og det var ikke helt støtt. Og da var det bom stopp. Satser på at det løsner etterhvert og at hun vil prøve igjen!

Haha, de er nå bra morsomme da :D 

Back
Topp