Snuppa klikker vilt...

schnuppaluppa

Gift med forumet
Skjønner ikke hva som skjer med snuppa om dagen. Når ho våkner fra luren sin i vogna så klikker hun, får ikke lov til å ta ho opp, ho skal ikke ligge der, griner som en gal. Bare dytter meg bort, alt er feil. Vrir seg ut av armene mine. Syns det er skikkelig sårt... stakkars...føler som om at ho hater meg i de minuttene, brukte vel 5 min på å roe ho ned nå. Og da må jeg avlede ho med ett eller annet. Noen tips???? Ho er ikke sånn om morgenen. Ho er heller ikke så ofte sånn i barnehagen....[:(][:(][:(][:(][:(]

høres ut som sånn jentungen kan være på kvelden/natta om hu våkner.. Men tar som regel 1/2-1 time føre jeg får roa hu ned.. har ingen tips da, men er ikke noe gøy å se på nei..

Sånn kan minstemann her være også innimellom. ALT blir feil de første minuttene etter han har våknet. Jeg setter han bare på gulvet og lar han rase litt til det går over av seg selv... [:)]

snakk stille med henne en stund før du tarpå henne.... snuppa mi trenger god tid på å våkne og forstå hvor hun er etc. snuppa blir fort skremt når hun er ny våken.

ORIGINAL: turbo trash

snakk stille med henne en stund før du tarpå henne.... snuppa mi trenger god tid på å våkne og forstå hvor hun er etc. snuppa blir fort skremt når hun er ny våken.

prøvde det i dag, snakket rolig og søtt til henne og forklarte hva som skulle skje....like klikk alikevel. men godt å høre at det er flere, føler meg som den elendige mora her. [:o] Da er jeg ikke alene om det. [:)] Da er det vel en periode og det går over. Kan jo hende det er uvant at jeg tar ho opp, de i barnehagen gjør det jo 5 av 7 dager. [&o]

ORIGINAL: MercedesBærta.

Sånn kan minstemann her være også innimellom. ALT blir feil de første minuttene etter han har våknet. Jeg setter han bare på gulvet og lar han rase litt til det går over av seg selv... [:)]

Oki, kanskje prøve det og ikke "mase" med ho, gjør kanskje vondt verre.

ORIGINAL: Knerthen

høres ut som sånn jentungen kan være på kvelden/natta om hu våkner.. Men tar som regel 1/2-1 time føre jeg får roa hu ned.. har ingen tips da, men er ikke noe gøy å se på nei..

Såpass....huff....[&o]

La henne få rase fra seg i fred.  Ofte så stopper det fortere da, enn om foreldrene prøver å trøste og holde og kose...

Snuppa her får noen raseri-anfall hvor hun også blir veldig lei seg. Men hun vil ikke ha trøst. Det gjør vondt i mamma-hjertet..  men stoler nå på at hun VET at vi er her, og at hvis hun ønsker å få kos, såkommer hun. Hun sier at hun vil være i fred, så nå respekterer jeg det.

De fleste barn VET at mammaen vil trøste, og hun kommer til deg når HUN trenger det. :)

ORIGINAL: MercedesBærta.

ORIGINAL: Windy

La henne få rase fra seg i fred.  Ofte så stopper det fortere da, enn om foreldrene prøver å trøste og holde og kose...

Snuppa her får noen raseri-anfall hvor hun også blir veldig lei seg. Men hun vil ikke ha trøst. Det gjør vondt i mamma-hjertet..  men stoler nå på at hun VET at vi er her, og at hvis hun ønsker å få kos, såkommer hun. Hun sier at hun vil være i fred, så nå respekterer jeg det.

De fleste barn VET at mammaen vil trøste, og hun kommer til deg når HUN trenger det. :)

Takk. Bra skrevet. [:)][:)][:)][:)][:)] Skal la henne være neste gang. [:)]

Back
Topp