Snuppa i ny bilstol *bilde*

hissigproppen

Forumet er livet
Ja, vi har allerede skiftet ut babystolen vi da [:-] Går fort gitt [:D]
Snuppa demonstrer Britax Secura [:D]

Uten baby

Bilde fra nettet:

Oj, klarer hun og sitte i slik alt?
Snuppa mi hadde bare falt sammen hun da [:D]
Herlig hun er [:)]

Så fint ut det setet[:)]

Prinsessa er gulle nyyyyyyyydelig

ORIGINAL: ~Lucky~

Oj, klarer hun og sitte i slik alt?
Snuppa mi hadde bare falt sammen hun da [:D]
Herlig hun er [:)]

Jupp, det var perfekt til henne nå. Det ser ut som hun sitter mer enn hun gjør altså, for jeg må liksom ta bilde litt snålt siden hun sitter i midten.

ORIGINAL: maysen

Så fint ut det setet[:)]

Prinsessa er gulle nyyyyyyyydelig

Tuuuuusen takk maysen-snuppa! [:D]

Oi var ikke det litt tidligt å sette en 3 mnd gammel baby i en slik stol?? vi byttet ikke stol før hun var nærmare 7-8 mnd og det var en slik stol som du har bilde av...dem kan ikke sitte så lenge om gangen og helst ikke sitte før dem sitter selv uten hjelp, pga ryggen blir skeiv
søt var hun!![:)]

ORIGINAL: trusa

Hun er sååå nydelig og stor!
Kan ikke føle at du hadde liten baby så lenge?
Syns hun ser ut som hun er 7 måneder, jeg.. Hehe. Virker veldig klar i blikket også.

Jeg hadde baby i 3 uker [:-]
He he..

Hun er stor for sine 3 små måneder og den lille uka ekstra...

Men gjør ikke noe, hun er så god å tjukk å kose med *fnis*

Jeg tror nok aldri jeg får baby under 4 kg, med mindre jeg føder mye før termin [:)]

ORIGINAL: sofiesmamma

Oi var ikke det litt tidligt å sette en 3 mnd gammel baby i en slik stol?? vi byttet ikke stol før hun var nærmare 7-8 mnd og det var en slik stol som du har bilde av...dem kan ikke sitte så lenge om gangen og helst ikke sitte før dem sitter selv uten hjelp, pga ryggen blir skeiv
søt var hun!![:)]

Det er jo fra 0-25 kg, og innstilt på så liggende som det går.
Problemet er at hun er på størrelse med en 6 mnd gammel baby, og babysetet er allerede trangt [:-]

Men vi kjører sjelden, for bilen er mamma og pappa sin, så det blir vel kanskje en gang annen hver uke, eller mindre [;)] [:)]

Back
Topp