Snuppa i karnevalskostymet sitt :)

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg måtte bare ta med kamerate i barnehagen i morges for å få tatt bilder
av henne med klærne på. Hun var så sur hjemme at jeg ikke orket å ta det da.
Plutselig ble hun litt morgentrett. Det hjalp litt på humøret da hun så at de andre
også hadde kostymer, det kom løpende to andre jenter med vinger på for å møte henne
(den ene av dem var pippi langstrømpe, med vinger! :D )

Syns jeg klarte å lage et bra kostyme, jeg. 

Så nydelig

Kjempefin!! Synes de hjemmelagde kostymene er best jeg... Gutten min ville være handymanny men kostymene som fantes var jo mildt sagt gyselige... Så han fikk på seg dongeribukse, grønn genser, caps og verktøybelte.... Han ble veldig fin og var kjempefornøyd med "handy manny" kostymet sitt... Tidligere har han vært pirat med en gammel opprevet bukse med lapper på, stripete genser, lapp over øyet, tørkle på hodet og lekesverd... Det enkleste er ofte det beste!!

Pearl skrev:
Kjempefin!! Synes de hjemmelagde kostymene er best jeg... Gutten min ville være handymanny men kostymene som fantes var jo mildt sagt gyselige... Så han fikk på seg dongeribukse, grønn genser, caps og verktøybelte.... Han ble veldig fin og var kjempefornøyd med "handy manny" kostymet sitt... Tidligere har han vært pirat med en gammel opprevet bukse med lapper på, stripete genser, lapp over øyet, tørkle på hodet og lekesverd... Det enkleste er ofte det beste!!

Høres flott ut, det. :)
Da jeg var lita ville jeg gjerne ha slike ferdige kostymer, men de passet meg aldri, var både lang for alderen og kraftig bygd, så det ble oftest en variant av hjemmelaget. 

Dette er jo bare delvis hjemmelaget da, jeg kjøpte et englekostyme som var for lite, og klippet av overdelen på kjolen, så tyllskjørtet og vingene er jo kjøpte. Fløyelen jeg klipte av kjolen har jeg trukket hårbøylen med, så har jeg pyntet den mer, samt at jeg har laget tryllestav. Den var det et par jenter i barnehagen som beundret veldig. ^^

Hvis jeg ikke hadde funnet dette var planen å lage i stand et piratkostyme, lapp og tørkle og stripet genser og naglebelte og litt sånt. :)

Nøstet skrev:
Kjempesøt jente! Du er flink som har laget så fint kostyme til henne. 

Tusen takk. :)

Back
Topp