Snule

Olivia

Flørter med forumet
Hei Snule. Fint å møte noen i samme situasjon [:D] Du forteller i et annet innlegg at du var til ul sjekk etter SAen og at gyn anslo el om 8-10 dager. Kan de altså se eggene på vanlig ul?? 

Jeg lurer fordi jeg skal på ul sjekk i neste uke for å se om alt er kommet ut etter SA. Det hadde vært veldig morsomt om hun kunne se evt modne egg eller fortelle meg sånn ca hvor jeg er i syklusen. Får fortsatt pos el tester - 6 på rad idag, så de er ikke til å stole på...

Hei Bella,

Hiver meg inn her jeg.
Ja på ul kan de se de modne eggene eller om du har eggeløsning.
Var selv på UL i går (SA for nesten 3 uker siden)og legen sa at jeg måtte vente en uke så hadde jeg EL. Så eggene som godgjorde seg. Blir spennede!!
Så det er bare å spørre og greve litt når du er på ul. Kanskje du får det til å klaffe skikkelig denne gangen. Det håper i allefall jeg!! Tvi tvi for oss begge!!
Jeg hadde forresten vaginal ul.

Der sa du noe, ja..

Fasikken, jeg glemte helt å spørre om det da jeg va inn 2 ganger på ultralyd pga fjerning av spiral.
Hadde jo vært kjekt å vite om det var noen egg der inne [:)]

jaja, vi finner vel utav det i løpet av kort tid. HÅPER HÅPER HÅPER!!!

Lykke til jenter[:)]

Jepp, han så både på høyre og venstre eggstokk (innvendig ul). Egget var størst på høyre side så han sa at på neste eggløsning er det mest sansynlig høyre eggstokk som kommer til å slippe egget. Og han sa at han trodde jeg kom til å få el om 8 - 10 dager. Noe som stemmer bra i forhold til hvordan syklusene mine var før jeg ble gravid. Håper vi blir gravid denne mnd alle sammen og at vi alle havner her inne og blir her og får babyer i juni [:D][:D][:D]
Masse lykke til alle sammen.

Back
Topp