Snuing

snusken

Forumet er livet
Jeg sitter her og gruer meg til i morgen for da skal de prøve å snu nurket for nurket ligger i seteleie.... Noen som har gjort det som kan fortelle litt??

Har ikke gjort det, men ville bare ønske deg lykke til[:)]

takk skal du ha! Det hjelper det også [;)]

Har ei vennine som har gjort det, tror ikke det var så behagelig. Men alle er jo forskjellige!! Det går sikkert helt fint med deg. Lykke til, håper de får snudd på nurket ditt[:)]

Ja jordmoren min sa jeg måtte bare skrike ut hvis det ble for ubehagelig...

Kan nok ikke hjelpe deg jeg heller, men jeg vil få ønske deg lykke til! [:)]
Fortell oss hvordan det gikk da. [:)]

ønsker deg masse lykke til![:)]det går sikkert supert![;)]

ORIGINAL: lilla

ønsker deg masse lykke til![:)]det går sikkert supert![;)]

[;)]

Tusen takk for alle svar jeg fikk [:)]
Det gikk mye bedre enn forventet i dag! Jeg kom inn kl.08 og fikk to beroligende tabletter og så la jeg meg i en seng og fikk et registreringsbelte rundt magen. Så satte de drypp med et middel som skulle få livmoren til å slappe helt av. I 10 tiden kom overjordmor og skulle snu og det var over på 3 minutt! Det var ikke vondt bare litt ubehagelig men det gikk jo veldig raskt for nurket var samarbeidsvillig og la seg med hodet ned [:D]

Så nå er alt klart for en normal fødsel heldigvis [:D] Jeg skal på kontroll neste torsdag bare for å sjekke at nurket fremdeles ligger med hodet ned.

Så godt at det gikk fint [:)]

Hvis de ikke hadde klart å snu hadde det blitt keisersnitt pga jeg revnet mye i min første fødsel og orker dermed ikke tanken på å føde i seteleie.. Men nå er alt klart for vanlig fødsel [:)]

Jeg hadde to snuforsøk. En hos min gynekolog i uke 35 og ett på Riksen i uke 36 eller 37 husker ikke helt.
Begge var misslykket.
Vil du høre detaljer?

ORIGINAL: snusken

Tusen takk for alle svar jeg fikk [:)]
Det gikk mye bedre enn forventet i dag! Jeg kom inn kl.08 og fikk to beroligende tabletter og så la jeg meg i en seng og fikk et registreringsbelte rundt magen. Så satte de drypp med et middel som skulle få livmoren til å slappe helt av. I 10 tiden kom overjordmor og skulle snu og det var over på 3 minutt! Det var ikke vondt bare litt ubehagelig men det gikk jo veldig raskt for nurket var samarbeidsvillig og la seg med hodet ned [:D]

Så nå er alt klart for en normal fødsel heldigvis [:D] Jeg skal på kontroll neste torsdag bare for å sjekke at nurket fremdeles ligger med hodet ned.

Unnskyld meg, nå fikk jeg lest hele tråden.. Så bra at det gikk så fint. Det var bra jeg ikke fikk fortalt deg om min opplevelse for det var ikke så bra.
Jeg hadde ikke fostervann nesten heller så det var nok derfor det var så vondt...

Håper babyen blir liggende riktig vei, du er heldig som fikk det til!Lykke til med fødsel.

Så flott at det gikk bra[:)] Håper den holder seg slik[:D]

Det er helt i orden lille My [;)]
Jeg har hørt at det er veldig forskjellig om det gjør vondt eller ikke ja.. Så jeg var en av de heldige [:)]
Fødte du i seteleie da eller ble det keisersnitt?

Tror min svigermor måtte gjøre det der.. det hadde visst vært ganske ubehagelig og rart sa hun...
Men var ikke vondt på noen måte så vidt jeg fikk med meg!!

Flott at snuingen gikk så fint!!

Satser på at babyen blir liggende med hodet ned....mye lettere å finne veien ut da så det gjør den sikkert:-)

Lykke til framover mor fødselen da!

Klem ;M

Fkott at det gikk fint. Vet om en som ikke fikk det til..., de prøvde å plagdes så at når hun dro der fra var barnet fortsatt i seteleie, og hun var full av blåmerker over hele magen. Hun hadde en kjempeubehagelig opplevelse..

Uff stakkars!! Da må de ha prøvd for lenge!! Til meg sa de at jeg måtte bare rope stopp hvis det ble for ubehagelig så jeg er veldig glad i dag for at det gikk så fint! Og heldigvis virker det som nurket trives i sin nye stilling for jeg har kjent mange spark på den rette plassen i dag [;)]

Back
Topp