Snufs

Morena

Gift med forumet
Mannen skal jo være bort på kurs hele lørdagen. Men det skulle gå bra det, for to av søstrene mine skulle komme og bli her i helga.
Men så har hun ena rota med arbeidslistene sine og det viste seg at hun hadde jobbhelg, så kommer værtfall ikke hun, og hun andre tror jeg ikke har råd til å komme utover alen, da hun skulle sittepå med hun andre [:(]

Så nå blir jeg alen hele lørdagen.. Huff kjenner det knyter seg i magen av den tanken [:(]
Og neste helg skal han på årsmøte i byen og blir borte lørdag til søndag [:(] Liker ikke dette..

Men hun som skulle jobbe kommer mest sannsynlig og blir noen dager neste uke, for da hadde hun vist fri fra skolen... Liten trøst værtfall, men jeg hadde jo gledet meg slik til helga [:(][:'(]

Huff.. Er ganske glad for at min jobber 7-3, men kan bli slitsomt når han jobber 7-7 gjerne 3-4 ganger i uka.. Noe som hender ofte.. SÅ det har vært veldig betryggende å ha han hjemme denne uka [:)]

ORIGINAL: mamsemoms

Skjønner at det er nytt med liten baby i hus og alt, men han kommer da tilbake...?! Det er litt anderledes med oss single mammaer [:-] så vet ikke om du får såå mye sympati fra meg..

Jeg forstår den så absolutt!! Må ikke tro noe annet! [:)]

off ikke noe morro når ting blir sånn.
men du skal se at det går nok kjempe greit.
en klem til deg[:)]

ORIGINAL: *Mina min*

Du får henge her med oss du snuppa[;)] Vi går ikke noen plass,, eller sier jo ikke neitakk til en tur på føden da hehe[:D]

Blir det første gang alene så lenge? Kommer nok til å gå så fint[;)]

Ja har vært alen bare et par timer tidligere.. Så kjenner det skal bli tøft.. Men er vel en fin måte å forberede meg til neste uke på...

Og nå snør det igjen også, så som den blir liggende har jeg ikke bil igjen [:'(] Møkk!!!

Back
Topp